|Aguamenti|-14.kapitola

298 27 6
                                    

Sobota - Listopad 15.
Lily
Dnes jsme vstávaly celkem brzy , na to že byl víkend .

Běžela jsem si ihned zabrat koupelnu ale Marlene byla rychlejší, ještě mi poslala vzdušný polibek.

,,Marleno!" křikla jsem se smíchem , oba se jenom zachichotala a zmizela za dveřmi koupelny.

Mary ještě spokojeně oddychovala a mě nenapadlo nic lepšího než ji skropit vodou.

Vytáhla jsem hůlku a pronesla tiše ,,Aguamenti", z hůlku vytryskl proud čiré vody a dopadl na Maryinu hlavu.

Ta se ale ani nepohla, dále spala , vzala jsem tedy kbelík a naplnila ho vodou , dále jsou ho celý vychrstla na dívčinu ale ta stále nic.

Vrazila jsem ji tedy malou facku a ona se probudila .Nevypadal však nějak zdravě , byla celá zelená .

Rychle jsem jí hodila kbelík a ona nechala vyvést včerejší večeři , ještě jsem jí podala vodu a utíkala do koupelny místo Marlene.

Ta se zdědila pohledem na Mary ,,Prosím Marlene odveď ji na ošetřovnu ." poprosila jsem .

Marlene

Vím ,že je  Mary špatně ale já jí musím dát dohromady s Remusem , takže co moje dokonalá hlavinka vymyslela? Jde se do pokoje Pobertů.

Mary jsem zatím nechala ve společenské místnosti s kbelíkem, který byl teď její nejlepší kámoš.

Zaklepala jsem a nic , zaklepala jsem znovu a otevřel mi Black jenom v pyžamových kalhotách.

,,Eh,mohl bys mi zavolat Remuse prosím ? A jestli jdeš s námi tak se obleč" dělala jsem zhnusenou ale pravda byla že jenom pohled na jeho tělo a roztávám se .

,,Copak se ti nelíbí moje majestátní hruď?" ušklíbl se a udělal to , co jsem od něj nikdy nečekala .

Přitiskl si mě k hrudi a objal , nevím proč ale objetí jsem mu objetovala.
Remus mezitím odešel za Mary a odvedl ji na ošetřovnu .

James byl nejspíše s Lils a já , já jsem tu zůstala s tímhle pedofilním Cassanovou.

Zatáhl mě do jejich pokoje , kde to mimořádně páchlo,,Odeur" špitla jsem a místnost zavalila příjemná vůně .

,,Ach Merline , holky"

Bonjour lecteurs!❤️
Jak ze vám zatím líbí ? Čte to tu vůbec někdo ?😂věnováno IamAnnys miskadragule Housenka7 ❤️💖💖

James and LilyKde žijí příběhy. Začni objevovat