První hodinu měli přeměňování s profesorkou McGonagallovou.
Dále byly dějiny, bylinkářství ,lektvary a obrana proti černé magii.
Na lektvary se Lily moc těšila , byl to její druhý nejoblíbenější předmět, hned po obraně.
,,Dobrý den studenti, vítám vás na první hodině lektvarů v tomto roce, dnes začneme něčím lehčím, lektvar lásky, z paměti"řekl Křiklan když všichni seděli na svých místech.
,,Dvojice jsou Blacková....Malfoy
Lupin....MacDonaldová
Black....McKinnonová
Potter... Starová
Snape....Evansová"Na Jamesově tváři byl vidět strach.Lily si složila hlavu dlaní a poradně se nadechla.,,Prvni jde pan Black a slečna McKinnonová"Lily se na Marlen povzbudivě podívala a dal se věnovala svým myšlenkám.
,,Marlenko! Miluju tě celým svým srdíčkem! Jsem hvězda a ty moje souhvězdí! Květinko moje!"vykřikoval Sirius a začal se točit.
James měl co dělat aby nepropukl smíchy.,,Siriusíčku! Siriusku! Taky tě miluju a ráda budu tvoje souhvězdí!Čumáčku!"Marlen se k Siriusovi nahnula tak blízko že by jej dokázala políbit.
To už ji ale zastavil profesor Křiklan.,,Slečno McKinnonová ,pane Blacku , vypijte to"podal jim oboum průhlednou lahvičku.
,,Tak dále tu bude pan Potter a slečna Starová"
Dvojice se postavila na 'podium' a kopala do sebe lektvar jako panáka.
,,Jamesíčku! Lásko má jediná! Miluju tě už od prvního ročníku! Zlatíčko, čumáčku!"Lily najednou napadl zvláštní pocit.
Žárlivost? Ne!
Teď následovala obrana. Když vešli do třídy byla jako vždy bez židlí a stolů.
,,Dobrý den, jsem váš nový profesor Grey, dnes, jelikož už jste sedmáci,budou souboje, všichni proti sobě, vypadne první člověk a už jste v šestici , chápeme?"zeptal se hned na začátek profesor Grey.
Studenti kývli a začali po sobě metat kletby.Jako první vypadl Peter Petigrew.
Teď tedy byla šestice Nebelvírů -James , Lily ,Sirius, Marlene, Remus, Mary.
A šestice zmijozelů-Bellatrix, Lucius, Rudolphus,Severus,Regulus(já vím že je mladší ale potřebuju to takhle)a Narcissa.
Dále vypadla Mary a Narcissa. Podium se vyprazdňovalo tak moc že už tu zbyli jenom Lily a James.
,,Už jsi si rozmyslela jak moc mě Miluješ?"zeptal se šibalsky James.
,,Ale Pottere, nechceš snad zase skládat básničku a nosit mi kytičky když něco poděláš "ušklíbla se a metala po něm neverbální kouzla.
ČTEŠ
James and Lily
FanfictionLily Evansová- vzorná, hodná , chytrá ale někdy velmi odvázaná - Nebelvírská dívka , které pomalu klepe na dveře dospělost. Studuje sedmý a závěrečný ročník ve škole čar a kouzel v Bradavicích.Už sedm let ji otravuje známý James Fleamont Potter . Ja...