|Prasinky |-13.kapitola

307 28 5
                                    

           

Ráno bylo stejné jako ty předešlé, vstal jsem, upravil se a vzbudil Siriuse s Remusem. „Sirie Mckinnonová prosí, jestli s ní nepůjdeš na rande! Remusi! Profesorka McGonagallová zuří, že nejsi na hodině!" Oba dva chlapci se zvedli ze svých postelí a začali se oblékat a rychle upravovat.,,

„Prosím vás, vy dementi! Byla to legrace, přestaňte chvátat, je víkend a já už chci jít" zasmál jsem se jim a radši utíkal do Velké síně. Sedl jsem si vedle Lily a políbil ji na tvář, dále jsem si všiml Marlene a  Mary jak si něco tajemně šuškají.

Na talíř jsem si nandal dvě topinky  a trochu zeleniny. Chystal jsem se po snídani si jít zalétat s Tichošlápkem ale ten mě zabije dřív než stihnete říct Merlinovi chlupaté ponožky.

Snídani jsem do sebe nasoukal, velké dveře se otevřely a já spatřil své dva rozzuřené kamarády, jak si to kráčí přesně ke mně.

Ignoroval jsem zvědavé a nechápavé pohledy spolužáků, sebral jsem se a začal utíkat. Zastavil jsem se až v přístěnku na košťata, sotva jsem popadnul dech, chce to pořádně cvičit, když neuběhnu už ani tohle.

Uslyšel jsem zuřivý výdech nejspíše Tichošlápka, ani jsem nedutal, měl jsem pocit, že mi jde o život. Zčásti to byla pravda, jelikož byl Sirius velmi naštvaný, že ho budím tak brzo.

-------------------

Lily

Potom co Jammy utekl jsem tak trochu nechápala situaci, bylo stále to střapaté pako „můj kluk", divné to po tolika letech říkat.

Ozval se zvuk, který pronikl celou Velkou síní, která ihned ztichla. Profesorka McGonagallová zacinkala lžičkou o zlatý pohár.

,,Pan profesor Brumbál by vám rád něco oznámil"

,,Jsem rád, že jste skoro všichni stihli naši lahodnou snídani, ale rád bych vám pověděl o blížící se události. Jak asi všichni víte, je listopad a zanedlouho budou Vánoce. Jelikož jsme každý rok pořádali jen plesy, tento rok se chceme polepšit, zůstaneme však u plesu. Novinkou však je, že dnes je dámská volenka, takže dámy, začněte pozorně vybírat, než zůstanete na ocet." Několik děvčat se na sebe poplašeně podívalo, některé se ihned hrnuly ke svým drahým polovičkám, málokterým to bylo jedno.

Všechny chtěly na plese vypadat nádherně, proto se všechny nahrnuly k Brumbálovi a žádaly ho o návštěvu Prasinek, Brumbál samozřejmě povolil.

Chtěla jsem jít za Jamiem, ale nemohla jsem ho najít. Řekla jsem si, že třeba chtěl být s kamarády.

Sama jsem tedy utíkala za těmi svými. Dopadlo to tak, že jsem se rozhodly o návštěvě Prasinek, ne z důvodu koupi šatů, ale chtěly jsme jít pozdravit Rosmertu a také ochutnat po dlouhé době máslový ležák.

Na sebe jsem hodila těžký meruňkově bledý kabát a černé tenisky, Marlene s Mary se oblékly podobně, vyrazily jsme přesně v deset hodit ráno. Zastavily jsme se v Medovém ráji, kde po nás skoro nic nezbylo. Dále jsme se přesunuly k hospodě u Tří košťat.

,,Ahoj Rosmerto!" křikla jsme na přicházející mladou ženu, která nesla na rukou velký tác se sklenkami máslového ležáku.

Odpověď jsem však dostala až za pár minut. Rosmerta udýchaně přiběhla k pultu a slušně pozdravila.

Objednaly jsme si tři máslové ležáky, usedly až do nejzapadlejšího kouta veselé hospody.

Někdo by řekl, že nemůže být hospoda tak plná, když je ráno. Opak byl pravdou, bylo tu přímo narváno.

Omlouvám se ale včera mi blbnutí mobil a nešlo vydávat 💖věnuji IamAnnys miskadragule Housenka7 ❤️💖💖💖

James and LilyKde žijí příběhy. Začni objevovat