Úterý
,,Tak co Dvanácteráku?"drkl do onoho chlapce Sirius. ,,Co co?" Sirius se jen zašklebil a dále pokračoval.
,,Co Evanska?",,Jak to víš? To už to řekla snad celé škole?"vyjekl brýlatý chlapec.
,,Klídek, jasně že ne , holky ji taky nemohly najít tak jsme se shodli že jste spolu"mrkl na něho.
,,Nemám šanci, proč musí být tak nepřístupná?"dal jsi hlavu do dlaní a naříkal
,,To dáš"poklepal ho po rameni černovlásek. ,,Přijdu si jako nějaká holka"uchechtl se z ničeho nic James.
,,Nejsi sám"hodil po něm polštář.
,,Pojď se nějak odreagovat , co třeba, znáš Nikolu Moveovou? Ta namyšlená nána, obarvíme jí hlavu! Nebo rovnou všem!"spustil Siri.
,,Dobře! Jdu pro bomby hnojůvky! A taky pro barvu!" výkřikl chlapec a už pádil pryč.
-------
,,Lily? Jak to dopadlo s Jamesem?"zeptala se opatrně Marlene, Mary byla zrovna v knihovně a Remusem.Lily jí místo odpovědi obejmula a začala vzlykat.Marlene ji hladila po zádech a povídala útěšná slova.
,,Nevím proč to nikdy nepochopí"povzdechla si Lily.
,,Je hezký to ano ale kdyby se nechoval tak namyšleně , chodila bych s ním, nesnáším když si prohrabuje vlasy a taky si myslí že když se předvede tak na něho poletím jako ostatní holky, holt je to prostě střapatý pako."usmála se rudovlasá dívka.
Marlene na ni mrkla a vedla do Velké síně.
Když se usadily , spustila se po celé velké síni , ze stropu zelená barva.
Marken a Mary hlasitě vykřikly, bohužel si nevšimly velmi nahněvané rudovlásky , která se už zvedala a kráčela do Pobertovského pokoje.
Jakmile ji uviděla James se Siriusem, okamžitě se přesunuli do pokoje.
,,Pottere! Blacku! Vy idioti! Co si jsko myslíte?! Pottere , jsi primus! Musíš se chovat příkladem ne dělat takovéhle kraviny! Už ani nevím proč ti to tu stále říkám! Jsi jenom střapatý blbec který to nikdy nepochopí!"vykřikla na jeden nádech , když vydechla, zámořská se ji hlava.
Proč to jenom ona křičela zrovna já jeden nádech?
Zatmělo se ji před očima a ona padala do černé černo ty která ji brala znovu a znovu dolů.
Připadala si jakoby padala , neznámo kam.
Mezitím co rudovlásce běhaly hlavou všelijaké myšlenky, brýlatý chlapec byl hrůzou bez sebe.
,,Merline! Lily! Evansová!"vzal ji do náruče a vyslal patrona na ošetřovnu.
Utíkal co mu nohy stačily. Jak dlouho tam musela ležet? To jsi ji nikdo nevšiml?
Na ošetřovnu přiběhl celý udýchaný. Položil ji na lehátko a snažil se najít Madame Pomfreyovou.
Úterý
Jeden chlapec a dvě děvčata. Všichni nevyspalí, s kruhy pod očima a strachem v srdci.
Jejich kamarádka ležela už týden na otřesném místě zvané ošetřovna.
Byla v pořádku ale neprobouzela se, když omdlela, Bouchal se hlavou a o kliku.
Nad rudovlásčinou postelí se skláněla každý den osoba , kterou nenáviděla.
,,Lily, já vím, jsem debil a všechny možné nadávky , nikdy jsem se za těch deset dní tolikrát neomlouval, doufám že se probereš, kdyby jsi mě už nikdy neměla vidět , Probudila by ses?"zeptal se už zoufalý James.
Ukápla mu jedna slza a on už neměl síly dále stát , odešel a nechal rudovlasku spát.
Slza dopadla na rudovlásčino lýčko a jemně ji zašimrala.
Ucítila že má něco já tváři , jak ráda vy se teď zvedla.
Slyšela všechno co ji černovlásek pověděl. Upřímně, byla by se Probudila kdyby ho už nemusela vidět? Kdyby to šlo tak klidně.
Uslyšela Viki a ve vnitř se usmála , zvenku to bohužel nešlo.
,,Lily? Vím že se známe asi... Mno , jenom deset dní ale i tak jsem moc ráda že jsem tě poznala" usmála se.
Lily semkla víčka k sobě a pokusila se mrknout. Podařilo se! Zkusila to znovu, a také se podařilo!
,,Madame Pomreyová! Lily mrká!"zavřeštěla malá blondýnka.
Tak jsem tu dnes podruhé 😀Housenka7 mě přesvědčila 😀věnuji IamAnnys ❤️❤️Omlouvám se za chyby , věřte mi , jsou tam 😀
ČTEŠ
James and Lily
FanfictionLily Evansová- vzorná, hodná , chytrá ale někdy velmi odvázaná - Nebelvírská dívka , které pomalu klepe na dveře dospělost. Studuje sedmý a závěrečný ročník ve škole čar a kouzel v Bradavicích.Už sedm let ji otravuje známý James Fleamont Potter . Ja...