Vyučování už díky s Merlinovi skončilo, všichni studenti odešli do Velké síně , kde se jako každý den , podával velmi chutný oběd.
Každý student či profesor , našel to co mu nejvíce chutná , u Lily to byly špagety.
Jako malé jí je vařila babička , která bohužel přednedávnem zemřela. Lily si jich nabrala plné dvě sběračky.
Poberti se ZASE připojili k dívkám , Lily na Jamese znechuceně přihlížela ale snažila si vychutnávat chuť těch lahodárných špaget.
,,Koukám Evansová , že máme stejnou další věc! Milujeme špagety! Další důvod proč mě milovat " James začal nezastavitelně mávat rukama a křičet .
Dříve by se Lily zamračila a vynadala by mu ale tentokrát se už musela začít smát. Někdy ji vážně připadalo , že Potter se mění na vrbu mlátičku.
,,Pane Pottere!" McGonagallová vstala a smích ve Velké síni utichl .,,Ano paní profesorko? " brýlatý chlapec se chtěl nenápadně vytratit ale jaksi se mu to nepovedlo .
Zakopl o rudovlásčinu nohu a spadl přímo na nos , jelikož zakopl o Lilyinu nohu , vzal ji s sebou k zemi.
Začala mu téct ihned krev a Lily hned vstala . Když se zvedl , Lily uviděla ránu na chlapcově nosu , vytáhla hůlku a pronesla kouzlo ,,Episkey".
Rána hned zmizela a James chtěl rudovlásku obejmout , ta se mu však vysmekla .
,,Evansová! Miluješ mě! " Lily se zastavila v kroku a otočila ,, Kdy už pochopíš , že tě nikdy nebudu milovat ty idiote!"byla velmi nahněvaná , to šlo vidět .
,,Slečno Evansová! Klidněte svůj slovník, dnes večer trest , stejně jako Potter!"Lily začala pomalu rudnout vzteky.
Marlene i Mary ji vzaly za ruku a odvedly do dámským pokojů. Lily si sedla na postel a začala nadávat .
,,Blbec jeden! Kvůli němu mám školní trest! "Marlene jí poručila ať si jde na pustit horkou vanu .
Lily ji tedy poslechla sundala ze sebe hábit a vkročila do horké vody , uklidnila se , vymazala všechny ošklivé věci z dneška a pomalu zavírala oči .
Naštěstí jí ale probudili bouchání do dveří , za půl hodiny pro ni měl přijít Potter.
Vylezla z vany a nechala na sebe navléct , černé triko , šedou mikinu a černé legíny, vlasy si svazácká do copu a mohla jít .
Věnuji miskadragule ❤️💖💗💖💖💓💖
ČTEŠ
James and Lily
FanfictionLily Evansová- vzorná, hodná , chytrá ale někdy velmi odvázaná - Nebelvírská dívka , které pomalu klepe na dveře dospělost. Studuje sedmý a závěrečný ročník ve škole čar a kouzel v Bradavicích.Už sedm let ji otravuje známý James Fleamont Potter . Ja...