|Viki Alesis|

474 38 13
                                    

,,Pottere!"řekla znechuceně Lily , když přišla do jejich kupé.

,,Ano , má krásko?"prohrábl si své černé vlasy James. Toto gesto , Lily nesnášela ze všeho nejvíce.

,,Jdeme prohlédnout vlak a nejsem tvoje kráska".

Když se potom dvojice vydala vstříc celému prázdnému vlaku , James se snažil navázat kontakt.

,,Tak co? Už ti došlo jak moc mě Miluješ?"ušklíbl se  černovlásek.

Lily ho úspěšně ignorovala .

,,Omluv mě prosím"vytratila se na toaletu a Jamese tam nechala stát .

James slyšel z jednoho kupé vzlyky.Pootevřel dveře , malá holčička seděla a přihlížela na své křuplé brýle.

,,Copak se ti stalo? A jsem James Potter , primus"usmál se na ni.

,,Victorie Alesis , jsem z čistokrevné rodiny a byly tu dvě holky, mám pocit že se jmenovaly Kate a Elis, nadávaly mi že jsem jenom nafrněná čistokrevná blbka která bude určitě smrtijedka"fňukla.

,,A potom mi ještě rozbily brýle "poukázala na střepy .

,,Oculus Reparo"pronesl James a podal Viki už opravené brýle.

,,Děkuji , Jamie"objala ho, James byl zprvu zaskočený ale objetí jí obětoval .

Když Lily uslyšela hlasy z kupé , okamžitě tam vtrhla. Spatřila malou ubrečenou hočičku jak objímá Pottera.

,,Tohle je Lily"ukázal na dívku černovlásek.

Lily na něj nejdříve divné zírala ale potom se probrala a zeptala co se stalo.

Viki ji tedy všechno pověděla a také ji objala.

,,Merline! Musíme do hradu"vykřikla Lily.

Když byli v půlce cesty , James si Lily vzal do náruče a Viki si vyhodil na záda.

Lily neprotestovala z důvodu , přišli by pozdě a hned první den by měli trest.

,,Měla bys být zařazena první , tak musíme  máknout"James přidal v běhu .

Před bránou je odchytila profesorka McGonagallová. ,,Merline , Pottere, co se vám stalo?!"vyděšeně vykřikla .

,,Našli jsme tady Viki , kočáry a loďky už odjely"James postavil Lily na zem ale Viki ne .

,,Jamie! Pusť mě!"vykřikla Viki,, Ne-e"uchechtl se James.

,,Pojďte" Lily si oprášila hábit a vydala se za profesorkou McGonagallovou.

------------
Zařazování bylo jako vždy , Viki se nakonec dostala do Nebelvíru , z čeho byl James moc šťastný , Lily ji šla obejmout.

Teď seděly všechny tři dívky (Lily ,Mary , Marlene( , každá na své postely a rudovláska jim zdělovala onu událost .

James and LilyKde žijí příběhy. Začni objevovat