|Co takhle rande McKinonnko?|

325 27 10
                                    

Pohled třetí osoby - pátek
Z pokoje dívek se ozýval křik a nadávky , tato slově se linula z pusy naštvané Mary.

Marlene s Lily ji totiž nevzbudily a ona málem přišla pozdě .

S dívkami se setkala až ve Velké síni , pořádně je seřvala ale zároveň se také
smála .

----

Na přeměňování šla Lily ruku v ruce s Jammym , všechny děvčata ji probodávaly svými ostře zářícimi oči.

Ona se nazpátek jen zašklebila a vtiskla Jamesovi malý polibek na nos.

,,Nevěděl jsem že jsi pomstichtivá" James jí více stiskl ruku a dále pokračoval v cestě k učebně .

Brýlatý chlapec položil dlaň na mahagonové dveře , slabě zaklepal , když se mu však doslechlo hlasitého ,,Dále" vešel .

Učebna byla zatím prázdná , tedy kromě profesorky McGonagallové , přeměněná na kočičí podobu , seděla na své katedře a sledovala dva příchozí studenty.

,,Dobré ráno profesorko" kočka kývla hlavou a přeměnila se zpátky do své původní podoby.

,,Nějak na čas ne ,Pottere?" usmála se, pokynula hlavou ať se posadí, že zbylí studenti se brzy dostavý.

Lily ihned otevřela učebnici a začala si predčítat kapitolu, James ji s jiskřičkami v očích pozoroval .

----

Sirius se vyhrabal ze své červené peřiny, kterou se ani nenutil ustlat , jelikož spal pouze v spodním dílu teplákové soupravy , navlékl na sebe košili.

Kravatu si jenom pohodil na krk a oblékl kalhoty , dále jeho chodila směřovala ke koupelně .

Stoupl si před zrcadlo a prohrábl své černé vlasy , ze zrcadla se na něho povzbudivě dívaly jeho bouřkově šedé oči .

Uchopil do ruky hřeben a párkrát si vlasy pročísnul, následovala hygiena.

Snídani -jako obvykle- nestihl , proto se hned vydal do učebny na přeměňování .

Po cestě potkal Marlene McKinnonovou , ta -s knihami v ruce - ho ladně obešla a pokračovala stejným směrem.

,,Hej! McKinnonko! Co takhle rande?!" zkusil Jamesovu tehdejší taktiku.

Ona jen mávla rukou , černovlásek si povzdechl ale dál kráčel po Bradavické chodbě .

------

Vyučování pokračovalo další čtyři hodiny , na oběd se skupina dívek zase potkala , stejně jako Poberti.

Dívky klábosily o novém klobouk profesorky McGonagallové , zato chlapci probírali nové techniky balení.

Oběd uběhl rychle , proto se děvčata rozloučila s chlapci a vydala se na školní pozemky.

Začínala pomalu zima , mráz nabival na síle a vítr štípal do rudých tvářích.

Sedly si pod vrbu u jezera , Lily jim vyprávěla o Jamesovi , Marlene zase o Siriovi na chodbě a Mary je se zájmem poslouchala.

Chlapci na tom byli ale trochu jinak , právě se plížili k Filchově kabinetu , zase chtěli provést nějaký z jejich žertů.

Jsem zpět ❤️
Zítra zase bude kapitolka ale o něco delší ❤️

Věnuji miskadragule Housenka7 IamAnnys ❤️❤️❤️

Názor ?

James and LilyKde žijí příběhy. Začni objevovat