/Halucinace/

373 30 12
                                    

Čtvrtek

Dnes už mohla Lily v pořádku do školy. Potterovi se vyhýbala a byla nějak šťastná, až jí to přišlo divné.

Nejspíše to zakřikla jelikož James právě procházel kolem a zařval.

,,Co takhle rande Eva-"nedopověděl protože mu na tváři přistála prudká facka.

,,Auu! To bolelo!"James se otočil a utíkal do chlapeckého pokoje.

,,Lily, já myslím že bys na něho neměla být tak zlá , přece jenom je to tvůj poslední rok a James tě vážně miluje"zašeptala Marlen ,Mary spala a ony dvě seděly na posteli.

,, Už i ty?"povzdechla  a zároveň odfrkla Lily.,,Ne ...jenom...víš ..."Marlene koktala a Lils jí nerozuměla ani slovo.

Když se to blondýnka rozhodla říct podruhé , Lily si přes hlavu přetáhla peřinu.
,,Ale Mar! Já s nim být nechci! Pochopte to!"zvrčela z pod bílého polštáře rudovlasá hlava.

Marlene se jen uchechtla a vydala se pro svoji esej.Lily eseje už měla napsané a proto vešla do majestátní knihovny , kterou z celého srdce milovala.

Zašla úplně dozadu, tam kde přebývá spousta tlustých bichlí.

Lily vzala jednu do  rukou a pomalým se došourala k malé pohovce, která se krčila v rohu.

Posadila se a už nevnímala svět a okolí, ne že by omdlela ale začala číst jednotlivé řádky.Byla nejspíše tak začtená , že nevěřila svým očím , když zjistila , že je čas na večeři.

Potkala se s Mary a Marlene , společně se tedy vydaly do velké síně.Sedly si k nebelvírskému stolu , nandaly si spoustu dobrého jídla.


Poberti se dnes na večeři nebyli, všem to přišlo podivné , profesorka Mcgonagallová se tvářila velmi znepokojeně.Zřejmě nebyli na žádném školním trestu , kdyby tady byl alespoň Remus.

Když vše snědly , odešly do pokoje a zalehly do svých postelí. Všechny , kromě Lily, ta jsi sedla na parapet a obdivovala krásu úplňkového měsíce.


Najednou spatřila majestátního jelena , psa a podivně velké zvíře. Myslela si že má halucinace ,tak jako obě dvě dívky ,si lehla do postele a nechala se unášet svými pohádkovými sny.


 Dnešní kapitola je věnovaná @@Housenka7 a @@Itsdennyhere, miluju vás všechny 

James and LilyKde žijí příběhy. Začni objevovat