James se na i jen zašklebil. ,,Já se alespoň nepakuju se zmijozelákama!".
Všichni nebelvíři a Severus Snape zalapali po dechu.
,,Mdloby na tebe!"vykřikla dívka tak naštvaně že to Jamese odhodilo pár metrů zpět.
,,Idiote!"sykla rudovláska.Nikdo by nečekal větu co brýlatý chlapec řekl.
,,Končím!Ja ani nevím jestli ji miluju!Ať si jde za Srabusem"mrskl brašnou o zeď a zabouchl hlasitě dveře.
---------------
,,Nenávidím tě Pottere"
,,Tak též Evansová"Uběhly tři měsíce a Jamesova láska se dočista ztratila. Nenáviděl Lily, stejně jako ona jeho.
,,Tohle musí skončit!"šeptla Marlen Siriovi.,,To teda, v pátém ročníku si do stolku vyřezal Lilyan Potterová ,Miluju tě , teď to ale změnil na Lilyan Evansová , nesnáším tě!"zamumlal Sirius a Marlen vytřeštila oči.
--------------
,,Evansová!"křikl na dívku Sirius.,,Co chceš Blacku?"povzdechla si dívka.,,Usmiřte se"podíval se na ni ale ona hodila omluvný pohled a odběhla.Slzy ji máčely tvář ale rudovláska běžela dál. Zastavila se až u jezera .
Kdyby jen věděla že zrovna na druhé straně sedí brýlatý chlapec.
,,To to nikdo nepochopí?!"kopla do kamene. James si jí všiml , jak rád by ji teď obejmul ale nemohl.
,,Ať jdou už všichni do háje!"opřela se o vrbu.James se schoval za keř poblíž rudovlásky.
Slané slzy ji stékaly po tváři a ona tiše vzlykala. Mezitím co Lily a James seděli u jezera , jejich kamarádi je hledali.
,,Počkat! Jestli tu není ani jeden, museli být spolu! Tím pádem je nebudeme rušit"vykřikla Mary.
,,Pravda!"přidala se Marlene,Sirius jen kývl a vydal se do Pobertovského pokoje.
Děvčata odešla do svých pokojů a tam klábosily o předmětech, profesorech.
,,Lily..."James se odvážil přiblížit k rudovlasé dívce a jemně ji nadzvedl hlavu.
,,Pottere! Co tu děláš?!"vyjekla a rychle se zvedla.,,Lils, vím že je to teď ještě horší bez kdysi ale já tě miluju a nikdy nepřestanu, omlouvám se."udělal psí oči James.
,,Omlouváš se nějak často ne?"odsekla Lily a chlapec sklonil hlavu a odešel.
Věnuji Housenka7 ❤️❤️💖
ČTEŠ
James and Lily
FanfictionLily Evansová- vzorná, hodná , chytrá ale někdy velmi odvázaná - Nebelvírská dívka , které pomalu klepe na dveře dospělost. Studuje sedmý a závěrečný ročník ve škole čar a kouzel v Bradavicích.Už sedm let ji otravuje známý James Fleamont Potter . Ja...