Čekala před společenskou místností,James ale seděl jenom pár metrů od ní , zachytil rudé vlasy , potichu se dobelhal za sloup , o který se rudovláska opírala.
,,Ach Merline, kde ten idiot Potter zase vězí?!" Lily začala poklepávat nohou o studenou bradavickou podlahu.
Stoupla si doprostřed chodby a dále čekala , James k ní přišel ze zadu a objal ji okolo pasu.
Rudovláska se lekla a vrazila mu pěstí rovnou do brýlí. Brýlatý chlapec zaskučel bolestí .
,,Merline! Promiň!" Lily mu hned pomohla na nohy . ,,Nemusíš mi říkat Merline , postačí Jamie nebo Jamesíčku " laškovně na ni mrkl.
,,Pottere! Já tě varuji!" James její odpověď ale ignoroval , vzal ji do náruče ,jako při prvním dnů školy .
Dívka sebou kmitala ze všech stran ale chlapec ne a ne ji pustit .
James utíkal co mohl , až nakonec doběhl k profesorce McGonagallové , ta na něho hodila velmi ostrý pohled.
,,Pottere!"vykřikly obě dámy nastejně.,,Stačí jedno slovo a pustím tě dolů "zašklebil se .
,,Mno, takže , až si to tu spolu vyřídíte , půjdete do Zapovězeného lesa , nasbírat květiny , které jsou na tomto pergamenu znázorněni , upozorňuji vás , jednou se od sebe vzdálíte a může být po vás"kývla hlavou a rychlým krokem odešla.
,,To slovíčko Lily" prohrábl si vlasy , jednou rukou Lily pustil ale rudovláska nespadla.
,,Idiote? Debile? Pako?" zkoušela to dále Lily.,,Ty moc dobře víš co "ušklíbl se.
,,Ne! Tohle nečekej že řeknu!"
,,Budeš muset!"
,,Radši umřu!"
,,Já čekám"
,,Já jsem řekla že ne!"
,,Ale já řekl že jo"Lily
Ať už mě to pako pustí! Já mu rozhodně Jamesi nebo miláčku říkat nebudu.
,,Tak to tu budeme stát dlouho"usmál se , Ach Merline , on je i celkem hezký.... co? Ne ne ne !!
Zamával mi před obličejem a já prudce zamrkala. ,,Copak , už jsi si to uvědomila ?"
Měla jsem chuť mu dát facku , bohužel jsem měla ruce uvězněné .
,,Buď mě oslovíš anebo mi dáš pusu , vyber si"myslela jsem že ho zabiju , nehodlala jsem to dělat , on má vytrvalost , tím pádem je schopný tu stát dlouho a já nechci mít u Minnie průšvih.
,,Jamesi...prosím "zhluboka jsem se nadechla , tohle už v životě neřeknu.
,,Vidíš jak to šlo" opatrně mě pustil na zem , to už jsme ale šli k Zapovězenému lesů.
Abych byla upřímná , hrozně jsem se bála , to jsem přeci na sobě ale nemohla dát znát.
,,Lily, já vím že se bojíš"naklonil se těsně ke mně , nějak jsem nevnímala že jsem na něm přilepená , byla mi zima a to hodně.
Drkotaly mi zuby a já se třásla , ten idiot si sundal mikinu a byl tam jen v triku , mikinu okolo mě ovinul .
Byla jsem dost zmatená , ale co už , museli jsme jít abychom stihli vstávat minimálně v sedm.
,,Takže tady je ......." četl a přitom si ukazoval prsty.,,Ta roste v té nejhlubší části lesa , skládá se z malých růžových lístků a modrého stonku"odrecitovala jsem z učebnice bylinkářství .
,,Jasně , tak jdeme "
James
ČTEŠ
James and Lily
FanfictionLily Evansová- vzorná, hodná , chytrá ale někdy velmi odvázaná - Nebelvírská dívka , které pomalu klepe na dveře dospělost. Studuje sedmý a závěrečný ročník ve škole čar a kouzel v Bradavicích.Už sedm let ji otravuje známý James Fleamont Potter . Ja...