První den školy, někdo se těší a někdo zas ne.Lily se těšila moc , byl to její poslední začátek roku.
Vstala , vzbudila své kamarádky a odešla do koupelny.
Své ohnivé vlasy si zapletla do copu , rty ještě přetřela balzámem a mohla vyrazit.
Rozhodla se počkat na své kamarádky a tak si lehla do postele přemýšlela co to včera bylo.
Žeby se ten Potter kterého znám dobrých sedm let změnil? Kravina!
Mary musela rudovlásce zamávat rukou před obličejem aby se vrátila do našeho světa .
Ve Velké síni se posadily k Nebelvírskému stolu a nandaly chutnou snídani.
Dveře se otevřely a dovnitř vstoupili Poberti. James se vmáčknul vedle a Lily, Sirius si sedl vedle Marlen a Remusovi nezbylo nic jiného než si sednout vedle Mary.
Brýlatý chlapec dal dívce ruku okolo pasu, tak aby to Lily necítila, Lily ale vážně necítila že má Jamesovu ruku okolo pasu a proto dál snídala.
Chlapec se šklebil co nejvíce uměl.Kdyz se Lily chtěla zvednou , pocítila chlapcovu ruku a okamžitě mu ji setřásla.
,,Co na mě hrabeš Pottere?!"vyjela po něm,,To ti to došlo brzy Evansová"uchcechtl se.
,,Ty pitomče!"vykřikla. ,,Hele klidni se Evansová, nebo potřebuješ lektvar? Jo počkej on by ti ho raději namíchal Sevíček"ušklíbl se.
Lily hned vytryskly slzy a po Jamesovi hodila jablko,běžela do svého pokoje a zatáhla závěsy.
,,Blbec jeden!"zanadávala.Marlen ještě vlepila Jamesovi facku a běžela za Lily.
Mary na něho začala křičet všelijaké nadávky a poučky.
,,Lily"objala svou nejlepší kamarádku Marlen.,,On-on neví jaké to je!"vykřikla rudovláska.
----------
,,Jamie! Běž se ji omluvit! Hned!"Viki Jamese popoháněla do dívčí věže.Chlapec na to nic neříkal a nechal se vést malou holkou.
,,Dáš ji tyhle lilie, potom se ji slušně omluvíš a odejdeš , Jasný ?"zastavila ho před dveřmi.
James si povzdechl ,,Jasný"
Zaklepal.,,Kdo to je? Jestli Potter tak ať se pakuje!"vykřikla Lily.
,,Lily, já to tak nemyslel, prosím, půst mě dovnitř"žadonil James.
,,Ne!"Lily ho nehodlala pustit ale Marken si myslela svoje a otevřela mu.
James si klekl před rudovlásčinu postel a pronesl.
,,Lily, odpusť mi prosím,
ať svěšenou hlavu nenosím,
když jsi smutná jsem i já ,
spousta lidí říká ,,ten kluk to vzdá"
já se ale nevzdávám ,
pro tebe cokoliv udělám."jakmile to James dopověděl Marlen si dala ruku před pusu.Lily jen zamrkala.,,Dobře ale neznamená to nic co by se mělo změnit"kývla hlavou.
James ji ještě podal lilieh a odešel.Viki ho poplácala po zádech.
Věnuji Housenka7 ❤️Děkuji za krásné komentáře ❤️❤️♥️💛💞💞💘
ČTEŠ
James and Lily
FanfictionLily Evansová- vzorná, hodná , chytrá ale někdy velmi odvázaná - Nebelvírská dívka , které pomalu klepe na dveře dospělost. Studuje sedmý a závěrečný ročník ve škole čar a kouzel v Bradavicích.Už sedm let ji otravuje známý James Fleamont Potter . Ja...