Zindanımın en ücra köşesine çekilmiş senin için yazıyorum ey kardeşim.
Davanı yüklen davana sahip çık kardeşim.
gözlerin illa ki yaşaracaksa ağlayanı olmayan bu din için ağla kardeşim.
Allah'ın yardımı ne zamandır diyen o müslüman gençleri bilmiyor musun da oyun ve eğlenceye dalmış gitmişsin. Ne işkenceler çekmiş ne sıkıntılar görmüşler bilmez misin ki sen cenneti arzularsın refah içinde.
Sen açlıktan karnına taş bağlayan sahabesine, karnında bağlı duran iki taşı gösteren o kutlu nebinin ümmeti iken nasıl doldurursun mideni tıka basa. Nasıl şükretmezsin haline?
Ayakları şişene kadar namaz kılan bir Resulün gözleri şişene kadar uyuyan ümmeti olmak nasıl nefsine ağır gelmez?
Sormaz mısın ki hiç kendine ben ne yapıyorum benim gidişim nereye diye?
Kurtulmak istemez misin bu atalet halinden?
Şehitler tahtlarına kurulmuş Rahman olan Allah'a bakarlarken mütebessüm bir şekilde, sen iştahlanmaz mısın onlar gibi olmaya?Onlar ki tek düşünceleri Rahman olan Allah'ı razı etmekti.
Sen yorgun düşmüş olsan bile kalkmalısın kalkmak zorundasın. Sen şeytanın hilelerine kanmamalısın. Gönlün uçmak ister gibi kanatlansın cenneti arzulasın.
Ey dava kardeşim görüyorum ki gözlerin yaşarmış, omzun düşmüş. Kendi derdinle kendi halinde kalamazsın sen. Dert edinmen gereken bir din var önünde.
Gazze'de, Filistinde kardeşlerin katledilirken sen nasıl açmazsın ellerini semaya. Arakanda dava kardeşlerin yakılırken sen neyi dert edersin?
Yüce arşın sahibi olan Allah'a isyan etmenin sebebi nedir?
Sen bilmez misin ey dava kardeşim, hiç kuşkusuz ki cehalet beraberinde esareti getirir! İlimsiz kişi bir başkasına esirdir. Bir bilene tabi olmaya mahkumdur. Peki ya o bilen yanlış yolda ise?
Seni Rahman ve Rahim olan Allah'ın dinine girip özgür olmaktan alıkoyan nedir? Nefsin mi heva ve hevesin mi? Arkadaşların eşin dostun mu? O zaman sana abese süresi ile cevap vereyim. "O gün kişi kardeşinden kaçar annesinden ve babasından da. Arkadaşından eşinden dostundan kaçar." Öyle ki ateşten kurtulabilmek umudu ile çocuğunu fidye vermek isteyecek! Peki ey gaflete düşmüş müslüman kardeşim seni o uçsuz bucaksız cehennem ateşinden Aziz ve Cebbar olan Allah'ın azabından kurtaracak koruyup kollayacak olan nedir? Hangi amelindir?
Seni Vedud olanın önünde secdeye kapanmaktan alıkoyan nedir?
O ki seni en güzel şekilde yaratmadı mı? O ki sana akıl fikir irade vermedi mi? Denizler mürekkep ağaçlar kalem olsa yazıp bitirilemez olan nimetler ile donatmadı mı?
Ne zaman uyanacaksın ey kardeşim??
Ne zaman uzatacaksın elini yardım bekleyen onca masuma??
Ne zaman yeneceksin şu azılı düşman lanetli şeytanı??
Dinle kardeşim anlattıklarımı dinle ve düşün!!
Hiç kuşkusuz ki bir saatlik tefekkür bir yıllık ibadetten daha hayırlıdır...