13-ספיר רצתה שאני אנשק אותה

150 7 0
                                    

שטפתי את הפה וצחצחתי שיניים, ירדתי למטה עדין בהלם.
יורדת עם מגבת לבחוץ, רואה את דניאל מחייך עליי וגם אני עליו, החיוך שלי ירד אוטומטי שראיתי את ליאם מסתכל עליי.
דניאל יצא מהבריכה.
"הכל טוב?" שאל
"אחר כך" אמרתי בשקט והוא הנהן ובשניה נישק את שפתיי מפיל אותי למים שאני יוצאת בצרחה עליו.
"דניאל!" צעקתי לכולם צחקו חוץ מאחד חוץ ממנו.
שחינו ועשינו צחוקים וישבנו בכיסאות ליד הבריכה.
"טוב אני עליתי, לילה טוב" אמרתי קמה.
"איפה השירותים?" נשמע קול של ליאם
"בקומה הראשונה מצד ימין" אמר רון והוא הנהן לעברו
"דניאל אתה יכול לבוא?" שאלתי והוא הסתכל עליי במבט שואל.
"אני יבוא עוד כמה דקות אני יעזור לאחיך" אמר ונאנחתי עולה מהר ככול האפשר.
נכנסתי לחדר ופניתי לחדר אמבטיה לפני שהגעתי הדלת נפתחה ונסגרה במהירות סובבתי את ראשי רואה את ליאם.
"אני מצטער לא התכוונתי" אמר מתקרב אבל אני הלכתי אחורה.
"למה נישקת אותי?" שאלתי והוא עצר לא מדבר
"מי זאת הבחורה שלא יוצאת לך מהראש?" שאלתי שנית אך הוא לא ענה.
"תענה לי!" אמרתי והוא ישר ענה.
"את" אמר ופערתי עיניים.
"אני אוהב אותך" אמר
"אבל אני אוה-" באתי להגיד
"אני יודע שאת דניאל, ואני מצטער לא התכוונתי זה פשוט" אמר מחפש איך להמשיך
"לא יכולתי הייתי חייב לנשק אותך" אמר מתקרב אך אני לוקחת צעד אחורה.
"למה את מתרחקת, אני לא אפגע בך" אמר אבל עדין התרחקתי לא יודעת למה לא רציתי שיהיה קרב עליי שוב וינשק אותי
"דניאל יכעס אם הוא הארה אותך פה" אמרתי והוא נראה משועשע
"אז אם כך אני אשאר פה" אמר עוצר
"אבל הוא-" נקטעתי.
"אבל אני אוהב אותך" אמר מצמיד אותי לקיר במהירות שאני מנסה להשתחרר.
"אני אוהב אותך" אמר שוב מנשק אותי ובדיוק הדלת נפתחה.
"ספירוש, הבאתי לך שתי-" נשמע קול של דניאל לקול זכוכית מתנפצת.
אוי לא!
"מה קורה כאן?" שאל לא מבין אך ליאם ממשיך לנשק אותי אך אני לא אותו אני רק מנסה לזוז ממנו, בוא מתנתק מחוסר חמצן.
"ואו, איפה נשיקה" אמר ודניאל רק הביט בי.
"מה קורה כאן?" חזר דניאל בכעס.
"ד-" באתי לומר אך ליאם קטע אותי.
"ספיר רצתה שאני אנשק אותה" אמר ליאם עם חיוך ודניאל מסתכל עליי פגוע.
"דניאל, חכה!" אמרתי שהוא יצא מחדרי.
"אני שונאת אותך!" אמרתי לליאם והוא הבין מה עשה כרגע והשפיל מבט.
יצאתי לבחוץ שעוד כולם מסתכלים על דניאל מה קרה.
החזקתי בידו של דניאל והוא הסתכל עליי במבט פגוע והעיף את ידו ממני מה שקצת כאב.
"דניאל זה לא נכון!" אמרתי והוא עצר מסתכל עליי.
"אז מה קרה שם?" שאל פגוע ועצמתי את עיניי לא יודעת איך להסביר.
"הבנתי" אמר
"דניאל!" צעקתי אך הוא לא עצר ויצא בכי פרץ ממני ורון ועומרי לדור ולירן באו לראות מה איתי.
"מה קרה?" שאל רון ועומרי ביחד
"ליאם הגיע לפני שנכנסנו לבריכה ונישק אותי אמרתי לדניאל שא י ידבר איתי ושאמרתי שאני עולה אז ליאם אמר שהוא הולך לשירותים לא רציתי להיות לבד אז קראתי לדניאל אבל הוא אמר שיעזור לרון ושעליתי להתקלח ליאם הגיע ואמר לי שהוא אוהב אותי ונישק אותי ושדניאל נכנס אמר לו שאני ביקשתי שהוא ינשק אותי" אמרתי בוכה ועומרי קם.
"אני יבדוק שהוא לא עושה שטויות" אמר והנהנתי
רון עלה ועליתי אחריו שהוא נותן בוקסים לליאם שהוא סופג את המכות.
"די!" צעקתי והם רון הפסיק שהוא מסתכל עליי.
"זה לא יעזור זה לא יחזיר את דניאל! תצאו לי מהחדר!" צעקתי והם יצאו ניקתי את הזכוכיות ואת הדם שנטף מליאם בגלל רון.
התקלחתי שמה פ'יגמה ויושבת על המיטה בוכב וסוכב עד שהדלת נפתחה וראיתי אותו.
"עומרי סיפר לי הכל" אמר וישב לידי
"אתה מאמין לי?" שאלתי
"כן" אמר וחייכתי הוא ניגב את הדמעות שלי ונישק לשפתיי התנתקתי
"אני אוהבת אותך דניאל" אמרתי והוא חייך
"אני אוהב אותך ספיר" אמר וחייכתי שהוא מנשק אותי מוריד ממני את חולצתי ואת הנכנס הקצר מורידה ממנו את החולצה ואת הג'ינס שהיה קצת קשה אבל עזר לי, הוא השיב אותי עליו מעביר אותנו על סוף המיטה מניח אותי שראשי מונח על חצי המיטה והוא בן רגליי, הוא מנשק את שפתיי עובר לצוואר מנשק אותי ויוצא לא גניחה והוא מחייך וממשיך לנשק אותי פותח את כפתור החזיה.
"הלכתי למועדון ושתיתי ואז עומרי הגיע, הוא הסביר לי הכל, לא נגעתי באף אחת אפילו לא הסתכלתי, שהוא הסביר לי הלכתי לשטוף את הגוף חברתי אליך" אמר וחייכתי שהוא מנשק את בטני התחתונה מוריד את תחתוניי והוא את הבוקסר שלו וגניחה יצאה מפי ברגע שנכנס עליי.

"אני אוהבת אותך יותר מכל דבר אחר" אמרתי
"אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר ביקום" אמר דניאל וחייכתי
נרדמנו מחובקים.

קמתי בבוקר שרק שמיכה מעליי ודניאל לצידי, הסתובבתי לכיוונו ונישקתי נשיקה קטנה לשפתיו.
"בוקר טוב" אמרתי
"בוקר טוב" אמר לפתע וחייכתי.
הוא פתח את עיניו וחייך נתן נשיקה נוספת לשפתיי
"בא-לי נס" אמרתי
"גם לי" אמר וחייכתי שוב.
לבשתי פי'גמה והוא לבש מכנס רופף שיש לי בארון בשבילו. וירדתי אני כי אני כבר סיימתי לצחצח שיניים ובינתיים שהוא מצחצח אני מכינה לנו.
אני יורדת קולטת את כל הח'ברה של רון, גם בנים וגם בנות לא התייחסתי והמשכתי למטבח שאני מכינה נס לי ודני ואז שמה על השולחן, דניאל מגיע רק עם מכנס מנשק לשפתיי וחייכתי מעט ונתנתי לו את הנס.
"בוקר טוב לכם" אמר רון מחייך לעברו של דניאל והוא גם חייך אליו
"בוקר טוב" ענה וחזר אליי מחבק אותי .
נתנתי לו את הנס והוא שתה וישב איתי.
"יוצאים היום?" שאלתי עייפה.
"הולכים לדור" ענה והנהנתי
ההחתי את הכוסות בכיור ועלינו לחדר שדניאל ישב על המיטה שאני הולכת לחדר ארונות יוצאת עם התלבושת הזאת 👇

"הולכים לדור" ענה והנהנתי ההחתי את הכוסות בכיור ועלינו לחדר שדניאל ישב על המיטה שאני הולכת לחדר ארונות יוצאת עם התלבושת הזאת 👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"איך?" שאלתי
"סקסית מתמיד!" אמר והצמיד אותי עליו
"בוא תראה זה הבגדים שלך" אמרתי פותחת את הארון מררה לו.
הוא מחבק אותי מאחורה.
"את יודעת איזה משמח אותי שיש לי 2 מדפים בארון שלך" אמר וחייכתי והוא נישק את צווארי הוא הוציא מכנס פשוט חולצה לבנה וסוודר.

"את יודעת איזה משמח אותי שיש לי 2 מדפים בארון שלך" אמר וחייכתי והוא נישק את צווארי הוא הוציא מכנס פשוט חולצה לבנה וסוודר

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הוא סירק את שערו וירדנו למטה שרוב העיניים על דניאל, משום שהיה מקודם עם מכנס קצר.
"לאן זה?" שאל רון
"ואיך בכלל אתה מאורגן?" שאל שוב
"לדור, ואם להזכיר לך יש לו בגדים אצלי בארון" אמרתי לדניאל חיוך והלך איתי.

נכנסנו לבית של דור רואים את כל הח'ברה.
"שומעים?" שאל דור
"כן" אמרתי עם שאר
"עדן באה היום עם חבר שלה" אמר ולפתע נצמע צלצול פעמון, בוא קם פותח עומד בהלם קצת.
"עדן!" קרא וחיבק אותה
"מה אתה עושה פה?" שאל דור אז לא ראינו מי זה כי הוא הסתיר.
"הוא חבר שלי" אמרה עדן.
"עדן!" קראתי רצה לחבק אותה יחד עם שאר.
עדן היא חברה שלנו אבל לא ממש כמו החבורה.
הסתובבתי לראות מי החבר שלה ועצרתי אוטומטית.
"מה אתה עושה כאן ליאם?"

מגיל קטןWhere stories live. Discover now