הבאתי לה את השוקולד מוציא קובייה לי וקובייה לה ומוגז לנו אלכוהול.
"אז משהו מפריע לך?" שאלתי שיכור וכך גם היא.
"אתה יודע יש משהו שלא סיפרתי לאף אחד"
אמרה
"ומה זה?" שאלתי לוקח ביס
"לא זוכרת" אמרה וצחקנו.
"אז איך זה שאתה מאוהב?" שאלה וחייכתי.
"כיף" אמרתי
"אם מדברים על כיף אז בוא נעשה משהו" אמרה והתקרבה אליי.
"רוצה מעדן?" שאלתי מרים והיא הנהנה .
היא טעמה את המעדן ונהנתה על הטעם.
החלטנו לצאת לשאוף אוויר לקחתי את בקבוק האלכוהול איתי שיש גם לספיר וחבילת שוקולד בידי.
דניאל ומאיה קמו מסתכלים עלינו מודאגים שאנחנו מתנדנדים מצד לצד.
"מה עשיתם?" שאלה מאיה
"מה לא עשינו" אמרה ספיר וצחקה מה שלא היה מצחיק.
"ספיר הכל טוב?" שאל דניאל.
"אויי, דנדנוש רוצה לבוא לחדר?" שאלה מלטפת את עורפו ועוברת לבטן.
"לא" אמר
"למה דנדוש?" שאלתי מתגרה.
"אתם שיכורים!" הודיע
"ממש לא נכון...אני לא שיכורה בכלל" אמרה ספיר עוד שניה נופלת.
דניאל הרים אותה לחדר.
"ואו איזה כיף הולכים לחדר" צעקה וצחקתי.
"רוצה גם?" שאלתי את מאיה.
"לא" ענתה והבעתי בה במבט מבולבל
"את אוהבת אותי?" שאלתי
"כן" אמרה
"אז למה את לא רוצה?" שאלתי פגוע
"כי אתה שיכור רון" ענתה עצבנית
"את סומכת עליי?" שאלתי
"כן" אמרה
"אז בואי" אמרתי והיא נאנחה בפחד תפסתי בידה , עלינו לחדר שלי שאני מפיל אותנו למיטה.
שאני מעליה.
"רון, אני לא רוצה עכשיו" אמרה פוחדת והננתי משנק אותה.
"תסמכי אליי" אמרתי ו היא הנהנה עדין לא סומכת נישקתי את צווארה ושוכב לידה.
"את מבקשת אני מבצע, בחיים אל תפחדי שהגע בך בלי רצונך" אמרתי וחיבקתי אותה ונרדתי לאחר שניה.קמתי עם כאב ראש מטורף, לא היה אך אחד בחדר, קמתי יורד למטה מהר הולך למטבח לוקח כדור ושותה איתו מים.
החזרתי את השאר הכדורים למקומו וקפצתי ששמעתי קול.
"אתה ער?" שאלה אומרת לעצמה הסתובבתי מהר וחייכתי חיוך קטן.
"מ-" באתי לשאול
"צעקת על ספיר ואז לקחת אלכוהול ושוקולדים ופשוט אמרת לכולם ללכת הביתה אומרת לי ולדניאל לחכות, ואחרי איזה שעה חרדתם שיכורים וזהו.." אמרה אבל הרגשתי משהו חסר.
איך הגעתי למיטה.
"זהו?" שאלתי מרים גבה
"כ...ן" אמרה
"אל תשקרי לי!" הזהרתי.
"ספיר רצה לגרור את דניאל לחדר שלה אבל הוא לא הסכין כי היתה שיכורה ואז שהיא עוד שניה נפלה הוא לקח אותה לחדר ואז אתה באתה אליי" אמרה
"מה עשיתי?" שאלתי בלחץ
"בקשתי ממני גם מה שספיר ביקשה מדניאל, לבלות את הלילה, אבל פחדתי כי הייתה שיכור מת, שאלה עם אני סומכת עליך ועניתי שכן זה לא שאני לא סומכת עליך אתה יכול להתהפך בשניה בגלל שהייתה שיכור לקחתי אותי לחדר והפלתה אותנו על המיטה, פחדתי שתדע בי בלי רצוני, ביקשתי ממך להפסיק אבל אתה לא עשיתה את זה אתה נישקה אותי ואז שחשבתי שכבר תעשה מה שבא לך בי, אתה נשכבת לידי וחיבקתי אותי ואמרה לי לעולם לא לפחד שלא תגע בי בלי רצוני ואז נרדמת" אמרה ופערתי עיניים חיבקתי אותה ו היא אותי.
ולפתע התפרקה לי.
"פחדתי שתאנוס אותי!" אמרה ועצרתי את החיבוק מתחרק ממנה קצץ כדי להסתכל אליה.
"לעולם לא! אני מצטער כל כך, אני לא הגע בך בלי רצונך, ו אני לעולם לא יאנוס אותך!" אמרתי כנה לחלוטין והיא חייכה מנשקת אותי ו אני אותה.
התנתקנו וראינו את דניאל יוצא מהבית.
הבטתי המאיה מבולבל שגם היא ככה.
התקדמנו לדלת פתחנו אותה רואים את דניאל לוחץ לכמה בחורים את היד ואז משני באה אליו ומנשקת אותו בפה!
מה?!
באתי לצעוד אליו אך מאיה עצרה אותי.
"רון" אמרה והסתכלתי עליה היא סימנה לי להסתכל וראיתי את ספיר יוצאת מחברה סגרתי מהר את הדלת ומהרתי ללכת לספה שליד.
"בוקר טוב" מילמלה עם חיוך ולקחה כדור כמוני.
"דניאל כאן?" שאלתי
"לא, הוא הלך לעזור לאמא שלו לפני כמה דקות" אמרה עם חיוך ועצבים עלו לי.
עלק לעזור לאמא שלו!!!!
אני אפרק אותו.
היא עלתה לחדר וכולי העצבים מאיה קלטה את זה ונתנה לי נשיקה בשפתיים חייכתי מאט ועליתי לחדר עצבני עדין.
אני לא מאמין הוא בוגד בה.
מאיה נכנסה לחדר אחרי.
"רון, היא אוהבת אותו" אמרה
"וזה גרוע!" אמרתי.
"תתן לה זמן שהיא תגלה, אל תתערב לה בזוגיות, זה רק אפגע בה עוד יותר" אמרה ונאנחתי בכעס יושב על המיטה.
הזמנו חברים כמו בכל השבוע בעוד יומיים הורי מגיעים אז אנחנו מנצלים כל רגע.
הרגענו הכל מאיה ישבה עם ספיר שהם מדברות ואני נכנסתי חמרפשת בחדרי רואה את דניאל עדין עם חברים שלו שאותה בחורה מנשקת אותו.
יש לי רעיון.
הדלקתי את הטלפון וכיונתי אליי.
"שלום לכם צופים, זה מה שקורה ב 25.3 שזה היום, מה גיליתי." אמרתי למצלמה מעביר את כיוון המצלמה לדניאל עם חברים ואז מנשקת אותו שוב הבחורה.
"בזמן שהוא פה, תסתכלו על מה קורה אצל חברה שלו" אמרתי מחביא את המצלמה בחולצתי אבל שיוכלו לראות מה קורה ירדתי למטה.
ישבתי אמצע בצד של ספיר ומאיה שיושבות אחת מול השניה.
"תורי, איזה בחור את אוהבת?" שאלה מאיה את ספיר
"דניאל ברור!" אמרה עם חיוך מאוהב ומאיה צחקה.
"אל מי את הכי סומכת בעולם" מאיה קראה מהפתקים.
"דניאל ורון" אמרה
"איזה דבר את תרצי יותר מהכל?" קראה שוב
"אושר" אמרה ספיר עם חיוך
"מה את הכי שונאת בעולם? בכיוון של מקרים" אמרה מאיה
"שמשקרים לי" אמרה
"איזה מאכל את הכי שונאת?" שאלה
"אוו איכס עמבה" ענתה ומאיה צחקה
"איזה זיכרון הכי עצוב שלך?" שאלה
"הזיכרון הכי עצוב שלי זה שהורי עזבו אותי, לא רצו אותי" אמרה ודמעה ירדה ממנה ומהרה למחוק.
"אוקיי, סליחה, השאלה הבאה מה הפחד הכי גדול שלך?" אמרה מאיה בצער ו המשיכה
"לאבד אנשים, שאנשים לא ירצו אותי כמו הוריי" אמרה כנה מכל הלב ולי נשבר הלב שלחשוב שעכשיו דניאל בוגד בה.
"מה הזיכרון הכי טוב שלך במשפחה" שאלה
"שרון רב עם הוריי שהוא נשאר לצידי לא משנה מה" אמרה ספיר עם חיוך וחייכתי אליה.
"מה הזיכרון הכי טוב שלך מבין חברים?" שאלה
"אוו, שקבענו טל, אני, בר, לירן, דניאל ודור לראות אותם משחקים ואז הלכו לבית של דור ושם היתה הנשיקה הראשונה שלי, עם דניאל" אמרה עם חיוך ענקי.
"איך תרגשי שהבן האדם הכי קרוב אליך אפגע בך?" אמרה מאיה.
"עצוב, כועסת, אני לא חושבת שאוכל להסתכל עליו בכלל" ענתה ו אני עצמתי עיניים.
מאיה קלטה את זה וסתמה.
"מי 3 האנשים שקרובים לליבך?" שאלה
"הראשון זה רון כמובן השני זה דניאל והשלישי זאת עומרי, הוא כמו אח בשבילי אבל אנחנו לא בקטע של זוג" אמרה ולא יכולתי.
"הסתיים השאלון" אמרה מאיה צוחקת וכך גם ספיר.
"טוב בא לך סרט?" שאלה מאיה.
"כן, במלא דניאל צריך לחזור שעה הוא עוזר לאמא שלו" אמרה שנית וחייכה ומאיה חייכה חיוך מאולץ אך ספיר לא התייחסה ובחרה סרט עליתי לחדרי.
חוזר למרפסת.
מכוון את המצלמה על דניאל.
"אז בוא תגיד לי אתה דניאל, היא שווה את זה, הבחורה שעכשיו אתה מנשק שווה 10 שנים של זוגיות?" שאלתי בגועל.
"אתה תראה את הסרטון הזה באותו יום שהיא תגלה, באותו היום שאתה תהיה בקבר, כי אף אחד לא יעצור אותי אפילו לא אחיך!" אמרתי
"ואל תתדאג אני מחכה לך" אמרתי שנית.
"ביי ביי דניאל" אמרתי עושה שלום וסוגר את הסירחון מעלה אותו למחשב מעלה אותו ל- USB.
" אתה תצטער על זה שפגעת בה דניאל!" אמרתי מוציא את ה- USB ומכניס לכספת שיש בחדרי לא מזמן ונועל אותה.
YOU ARE READING
מגיל קטן
Roman d'amourמגיל קטן שאנחנו זוג. עד היום! היום שהוא שינה הכל! מכיל: #אהבה #בגידות #שירים #בנים #בנות #בית ספר #זוגות #עבר-הווה #עצב #בכי #מועדנים #יציאות #צחוקים ועוד מלא דברים... מקווה שתאהבו את הספר שלי. זה הספר השני שאני כותבת. תמיד אצלי יש עונה שניה!!!!