Tony POV
Tak já mám dceru? No do háje zelenýho. Na to, že mi volají neznámá čísla a ozvou se ex milenky jsem zvyklý. Ale, že mi volá skryté číslo ( která používá S.H.I.E.L.D. a nebo Národní bezpečnost) a ozve se ženský autoritativní hlas který se představí jako agentka Marion Lorennová a oznámí mi, že mám dceru a že musí na misi a tak si ji mám vyzvednout zítra na adrese, kterou mi nadiktovala.
„F.R.I.D.A.Y. , najdi mi prosím složku na Marion Lorenn a popř. její dceru." Robotický hlas následkyně Jarvise mi odpověděl že to hned bude. Na tohle se musím napít. Nalil jsem si sklenku whiskey a dosedl zmoženě na sedačku. Složil jsem hlavu do dlaní. Pepper mně zabije.
„Pane, složka agentky Lorennové je zašifrovaná firewallem Národní Bezpečnosti."
„To mně nezajímá F.R.I.D.A.Y., rozšifruj to."
„Ano pane" souhlasila a už otvírala složky na obrazovce vedle stoly Avengers. Zvedl jsem se a došel k tomu monitoru. Ukázala mi tvář mé bývalé milenky. Nedivím se, že jsem se s ní vyspal. Byla to kost. Ukázala mi i její dceru. Naší dceru. Je krásná po ní. A teď jenom vymyslet jak to vysvětlit Pepper.
Do místnosti vrazil Steve a Clint. „Ha nějaká nová mise pro Avengers?" a už mi koukali přes rameno. „Tony to je-?" „moje dcera" nenechal jsem ho domluvit a sedl si na stůl.
„Ou. A jak dlouho o ní víš? A ví to Pepper?" Steve a jeho věčný příval otázek.
„Asi tak pět minut a ne neví o tom ještě." projel jsem si rukou vlasy. „Zítra ji musím přivézt do Stark Toweru. Její matka jede na misi." „Koho musíš přivézt a kdo jede na misi?" PEPPER!
„Ahoj zlato-" „Odpověz!" Clint se Stevem se diskrétně vytratili a tak jsem měl s Pepper soukromí.
„Kdo je ta dívka na obrazovce?" „Pepper posaď se prosím."přistrčil jsem jí židli a donutil si sednout. „Kdo je ta-" „Moje dcera, údajně." Pepper se zhluboka nadechla a mlčela. „Samozřejmě, že udělám ještě nějaké testy, ale pokud je možnost, že je to moje dcera, jakože ta možnost tady je, tak jí musím přivézt sem. Zítra její matka odjíždí na nějakou misi a nemůže ji nechat samotnou." Čekal jsem, až Pepper něco řekne ale ona se jenom zvedla a odkráčela dveřmi pryč ode mě. No to jsem to ale královsky pohnojil.
Misha POV
Už bude ráno. Asi. Celou noc jsem nezamhouřila oči a čekala jsem na Starka. Znala jsem ho z televize, z novin. Ale jaký asi bude doopravdy? Měla bych mu říct o té knize? To a mnoho dalšího se mi honilo hlavou. Ani jsem si neuvědomila,že tu knížku držím v ruce a listutju jí. Byla celá v ruštině. Nerozuměla jsem ani slůvko ale byly tam nějaké technické nákresy které jsem pochopila. Hm.. Teď už asi vím po kom to mám. Stark byl přeci génius. Luštila jsem ty nákresy a snažila se pochopit jak funguje Winter Soldierova bionická ruka. Bylo by to mnohem jednodušší kdybych uměla rusky. Ozvalo se zaklepání na dveře. „Zlatíčko. Tvůj otec už je tady." Rychle jsem zahrabali knihu zpět do útrob mých zavazadel a spolu s nimi se vydala na cestu za svým otcem.
ČTEŠ
The Winter Soldier & me (Avengers FF)
FanfictionMisha Lorren.. obyčejná dívka omylem našla červenou knihu se stříbrnou hvězdou.. jakýsi manuál na použití Winter Soldiera