3. Een warm welkom?

149 2 1
                                    

Het bleek dat ik in de auto in slaap was gevallen want van het ene op het andere moment lag ik op de grond. Lachend stond Michiel voor me en hielp me overeind. 'Ik heb nog nooit iemand zo charmant uit een auto zien vallen' zei hij. Ik kon aan zijn gezicht zien dat hij zijn lach in probeerde te houden

Toen ik weer rechtop stond keek ik mijn ogen uit, het was in een woord PRACHTIG!

'Wauw' ik zag allerlei soorten mensen rondlopen. Er liep een meisje met platina blond haar langs, toen ze me zag kijken zei ze luid kauwgum kauwend 'Heb ik wat van je aan ofzo ' de twee meisjes die bij haar liepen maakte geen oogcontact en probeerde het te laten lijken alsof ze haar niet gehoord hadden.

Ik merkte dat ze heel erg intimiderend overkwam en ik voelde mezelf een beetje in elkaar kruipen. 'Laat het niet tot ze doordringen dat je je geïntimideerd voelt ' dacht ik. Ik gaf haar een korte blik en liep richting de ingang van de school.


Van binnen was het nog mooier dan van buiten, er waren glas in lood ramen, hoge plafonds en mooie lichte kleuren. Michiel keek me aan en vroeg 'bevalt het een beetje'?

Het enige wat ik kon was knikken. 'Oké ik moet je weer alleen laten want ik moet gaan'.

en weg was Michiel .

Oké ik stond hier in mijn eentje in een reusachtige school waar ik niemand ken.

Lekker begin.

Nieuwsgierig keek ik nog een beetje rond.

'Zozo wat doet een beauty als jij nou weer hier helemaal alleen op de gang prinses'?

Snel draaide ik me om en daar stond een jongen, oké ik geef toe een best knappe jongen hij had zwart haar en hemels blauwe ogen die wel erg arrogant stonden.
'bevalt het uitzicht prinses' grijnsde hij arrogant.
'O nee sorry ik keek naar die grote pukkel in je nek' zei ik met een vies gezicht 'onee sorry het is je hoofd' grijnsde ik deze keer.

Ik hoorde een harde lach achter me, verbaast draai ik me om achter me staat een meisje met fel groene ogen en een lieve uitstraling.'je weet dat je net DE badboy van de school heb gedist he'.
'Nou zo een badboy is ie nou ook weer niet hoor' zei ik terwijl ik m een blik geef, maar hij ziet het en knipoogt naar me. 'Wat een kwal' zei ik lachend. Ze stak haar hand uit en zei 'ik vergeet mezelf helemaal voor te stellen 'skyler, ik denk dat wij wel hele goede vriendinnen kunnen worden'

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoooooo peepzzz❤ nieuw hoofdstuk van precies 500 woorden 💋💋💋 bye bye x

The Marcel acedemieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu