2. De marcel academie

156 4 0
                                    

🌺Joy🌺

'Maaaaamm'

Gehaast rent ik de trap af,

'heb je mijn bomberjack gezien ik had hem op de kapstok gehangen maar hij is er niet'
Paniekerig keek ik om me heen.

mijn moeder loopt de kamer uit en komt tien seconden later terug met mijn zwarte bomberjack.

Verbaast keek ik mijn moeder aan 'waar heb je die vandaan, ik heb serieus overal lopen zoeken en jij vind dat ding al meteen'?

'Je moet ook niet met je neus kijken' zei mijn moeder lachend. Er klonk een harde toeter. 'OMG er staat een reusachtige limousine buiten, word ik daarmee naar school gebracht'?
in de straat zag ik verbaasde gezichten, mensen kwamen hun huizen uit om de limousine te bekijken. De chauffeur kwam de auto uit ' Ik ben je persoonlijke chauffeur , noem me maar Michiel'. Hij schudden mijn hand.
Hij nam mijn koffers aan en stopte ze in de auto, nu begon alles zo echt te lijken. na het gesprek met Ryan had mijn moeder besloten me naar de Marcel academie te sturen. Ik zou mijn moeder wel moeten achterlaten.

Zuchtend denk ik terug aan de tijd met mijn vader

FLASHBACK

'papa waarom moet je weg' een negenjarige joy zit bij haar vader op schoot 'ik moet weg voor mijn werk lieverd, het is alleen voor een paar weekjes ik neem weer een cadeautje voor je mee.

De tranen staan in haar oogjes.

'B-ben je er wel met kerst, e-en met oud en nieuw? 'Ja schat dat beloof ik' zei hij.

maar hij was er niet. Het bleek dat hij een relatie had met een vrouw in Amerika vandaar was hij zoveel weg.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik kijk naar mijn moeder die met tranen in haar ogen in de deuropening stond.
Ik rende op haar af en gaf haar een laatste knuffel, 'ik ga je zo erg missen meisje' zei ze.

Ik trok me terug en keek haar aan

'ik jou ook'

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Marcel acedemieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu