🔥kay🔥
'RIINNGGGG'
Met een zucht sloot ik mijn kluisje.
naast me, tegen de kluisjes geleund stond mijn beste vriend nash.'Je moet nu beslissen ga je naar de les, de nieuwe chick zien of blijf je weg?
Gister was er gezegd dat er een nieuw meisje naar school kwam en we 'aardig' moesten doen omdat ze haar krachten nog niet had.
Ik dacht terug aan de tijd dat ik mijn kracht kreeg...
---------
'Geef me je lunchgeld nou maar'Voor me stond de pestkop van de school Bryan.
'Nee het is van mij, ik heb het zelf nodig'
Bryan rolde met zijn ogen en boog naar me toe, 'je weet toch dat ik veel krachtiger ben dan jij.
Bryan beheerste aarde , een krachtig element.
Hij maakte een gebaar met zijn arm en er zweefde rotsblokken naast hem, met een beweging gooide hij ze op me af.
Ik ontweek ze allemaal.
In mijn hoofd hoorde ik de woorden van mijn vader: 'je bent nutteloos, waardeloos, je bent het niet waard'.
De woede borrelde in me op en met een schreeuw vuurde ik een vuurbal op m af.
---------------
De dagen daarna was Bryan niet naar school gekomen, mijn vader was zo trots geweest toen hij het nieuws hoorden.Zonder wat te zeggen liep ik naar de aula waar ik een hysterische Michelle zag aankomen.
'Kay schatje die bitch daar in de aula schold me uit, wil jij haar een lesje leren' zei ze met een pruillip.
Met een zucht duwde ik haarrug van me af, 'ik kijk wat ik kan doen' zei ik stug en liep gehaast naar de aula waar ik een meisjes zag staan met haar rug naar mij toe.'Zozo,wat doet zo een beauty als jij hier zo alleen op de gang.
Met een ruk draaide het meisje zich om, ik zag haar ogen even vergroten toen ze mij zag staan.
'Bevalt het uitzicht prinses' zei ik arrogant.
Het meisje was prachtig met haar grote onschuldige blauwe ogen en haar lange blonde haren die wel goud leken in het zonlicht dat door de ramen scheen.
En met een prachtige stem zei ze 'ow sorry ik keek alleen naar die gigantische pukkel op je nek', ze trok een vies gezicht, 'O sorry het is je hoofd'.
Ik voelde me langzaam boos worden maar voordat ik iets kon zeggen hoorde ik hard gelach van achter het meisje komen, verbaast draaide het meisje zich om.
'Kay, waar de fuck was je ik zat de hele tijd te praten en je was er niet en nu denken mensen dat ik gek ben'!
Hijgend stond Nash naast me, en zag me naar het meisje kijken die net haar hoofd naar me omdraaide.
Ik gaf haar een knipoog en met een boos hoofd keek ze weg.
'Kay je gaat dit leuk vinden' zei Nash.
'Nou vertel op' zei ik sarcastisch.'Ik heb de naam van het onbekende meisje kunnen ritselen' zei hij met een pedoface.
'Ze heet Joy' zei hij hard.
Gelukkig was Joy zelf te druk bezig met het andere meisje dat ze Nash niet hoorden.
'Joy'dacht ikDit kan nog leuk worden.
JE LEEST
The Marcel acedemie
FantasyAls joy onverwachts bezoek krijgt van een mysterieuze man gaat ze naar de Marcel academie maar is dat wel een goede keus geweest. Joy ontmoet de 'badboy' van de school kay. Wat als je gaves blijkt te hebben en wat als je aangevallen word door demone...