5. Waarom geef je les terwijl ik praat

107 2 0
                                    

🌺Joy🌺

'GOEIE MORGEN, GOEIE DAG, JE HOOFD LIJKT OP BEDORVEN BESLAG'. Springen staat Skyler op mijn bed te springen.

'Skyler ga verdomme van mijn bed af vieze aap'! Schreeuw ik haar toe. 'Maar joy, het is al half 8 en je moet naar school' zei ze onschuldig.

'Alle dansende olibollen ik ben hartstikke laat' schreeuw ik en ren naar de badkamer terwijl ik Skyler lachend achter laat.

----------
🔥kay🔥

Gapend sloeg ik Nash op zijn schouder die met een kreun zijn ogen opent. 'Kom je nog gast straks kom je te laat op school' zei ik met een grijns.

Met grote stappen loop ik door de gangen, veel leerlingen kijken me met grote bange ogen aan, grijnzend keek ik rond. Ik was erg tevreden met mijn reputatie.

Ik wierp een blik op mijn rooster ughhh eerst gavecontrolen van mvr booms dat word leuk man!

Eenmaal op het veld (ja veld geen klaslokaal) keek ik rond en zag joy staan in een blauw pak wat haar heel goed stond.
'Is dat nou die joy waar je het gister over had' vroeg ik zachtjes aan Nash.

'MENEER Carter en Adams waarom praten jullie door mijn les heen' schreeuwde mevrouw booms boos.
'Mevrouw waarom geeft u les terwijl ik praat' grijnsde ik.
Ik zag joy met haar ogen rollen en me geïrriteerd aankijken.

'Oké meneer Adams ga maar weg als het niet interessant is'.

Met een grote grijns op mijn gezicht liep ik weg.

The Marcel acedemieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu