6. Ongeluk zit in een klein hoekje

108 3 0
                                    

🌺joy🌺

Met een zucht zag ik Kay weg lopen van het veld.
Skylar port in mijn zij met haar elleboog

'Ik snap niet wat Michelle in hem ziet, het is zo een kwal'.

'Ik hoorde laatst iemand iets zeggen over een uitverkorene, wat bedoelde ze daarmee'?

Skylar zuchtte. 'De uitverkorene zijn lang gelede geboren met een speciale kracht om alle elementen beheersen.
Alleen de uitverkorenen kunnen de vloek van elecia verbreken en haar verslaan.
De uitverkorene zijn twee mensen ,een jongen en een meisje, als ze verliefd worden dan zijn ze sterken dan ooit want alleen een ware liefdes kus kan de vloek verbreken'.

Opeens hoorde we een donderslag en het werd donkerder op het veld, 'skylar wat was dat' vroeg ik angstig.
'Ik ben bang dat dit een nieuwe aanval is van elecia' zei skylar bang.

'Iedereen ga in een cirkel staan met de ruggen naar elkaar en handen naar voren' riep mevrouw boons.
Snel gingen we in positie staan en wachtte af.

---------------

🔥kay🔥

We hoorde een harde knal en rende terug naar het veld waar we aan het trainen waren, daar zagen we iedereen in een cirkel staan.
'Nash we moeten ze helpen' riep ik
'wat is je plan' Nash knielde bij me op de grond waar ik op mijn hurken zat.
Ineens hoorde ik een enorme brul een draak vloog richting de groep studenten, toen ik naar joy keek keek ze angstig om zich geen. Toen ik haar zo zag kijken knapte er iets in me, met een ruk stond ik op en rende richting de draak. Met een handgebaar vuurde ik een straal vuurballen op de draak af. Maar de draak keek niet naar mij maar naar joy die voor een meisje ging staan. Van mevrouw boons had ze een schild en zwaard gekregen. De draak landde en liep in joy haar richting. Nash kwam naast me staan en maakte een tornado. Ik staalde er vuur in zodat het een vuurtornado werd. Ineens hoorde ik een harde gil,ik keek zo snel mogelijk op en zag joy bewusteloos op de grond liggen.'zorg jij voor die draak dan ga ik naar de studenten.' riep ik tegen nash en rende weg.

Aangekomen bij joy zag het er niet goed uit. 'Wa t is er gebeurt' vroeg ik snel. Een meisje met opvallend paarse ogen gaf antwoord. 'Die draak wou mij verbranden maar joy sprong voor me' snikte ze. Ik tilde joy op en liep naar de ziekenzaal.

The Marcel acedemieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu