Just a short update.
Shin membuka matanya. Hari ini hari bahagia buat shin sebab harini dia dan dan jin akan disatukan.
Dia bersiap . Dia memang dah tak sabar.
Skip
Shin dah tiba di dewan tu. Masih kosong. Dewan tu sangat luas macam padang bola sepak.
Tinggal tukar baju je. Shin terus ke bilik persalinan.
Skip~
"kim seok jin. Adakah anda menerima park young shin sebagai isteri anda yang sah serta ibu kepada anak anak anda?"
Jin:*pandang shin* saya terima.
"park young shin,adakah anda menerima kim seok jin sebagai suami yang sah dan bapa kepada anak anak anda?"
Shin:ya saya terima.
"kedua dua pasangan telah sah menjadi suami isteri. Kedua duanya dipersilakan intuk kiss"
Jin menarik pinggang shin lalu kiss shin dengan lembut. Shin buat pertama kali membalas kiss seseorang.
Di sudut lain.
Ljs:sekarang awak dah jadi milik yang lain. Selamat tinggal shin. Kita akan tetap bersama. Selamanya.
-----------------------------------------------------
Setelah tamat majlis tersebut.
Baek:malam nanti jangan ganas sangat.
V:hati hati tau shin.
D.o:dapan anak yang cute cute cam aku.
Jin:perasan.
Shin:aku harap dapat anak yang mata macam kau.
Jin:tak sabarnya untuk malam ni.
Shin:takde apa yang berlaku malamni lah!!
Semua:alah...malu malu pulah..
Shin:hahaha..mana ada.
Suho:walau apa pun tania korang.
Bonus part...
Lepas 6 tahun berkahwin shin dan jin dah mempunyai sepasang kembar tak seiras. Yang perempuan nama dia kim young jin. Lelaki pulak kim seok shin.
Bagi mereka cukuplah sepasang kembartu sebab shin tak suka malam pertama tu. Jin pulak tak sika nak layan shin yang terlalu sensitive time mengandung.so masing masing dah serik.
Shin:In,jin!!turun!!
Kanak kanak itu berlari ke bawah.
Jin:jangan lari.
Y.jin:nae appa.
S.shin:eo?hyung!!!
Y.jin:oppa!!!
Dua kanak kanak riang tu berlari kearah bts dan exo.
Y.jin:annyeong oppa.
Jk:annyeong changi.
Y.jin:*senyum*
Bae:boy..jom main.
S.shin:jom!!!
Baek dan In berlari keluar rumah diikuti exo , bts dan young jin yang diangkat oleh jungkook.
Tinggal shin dan jin
Shin:dah ambil anak kita..kita pulak kena tinggal.
Jin:takpe..saya kan ada*pegang tangan shin*jom.ntah apa apa je dorang buat kat shin dan jin.
Shin:*ketawa*kenapa lah kita letak nama kita kat dorang dulu. Pelik rasanya.
Jin:alah..kalau dah tua senang nak ingat dorang. Lagipun In tu sebijik perangai awak. Jin tu ikut perangai saya.
Shin:dah jom..
........
Mian kalau ending dia bosan.tak tau nak buat ending.
YOU ARE READING
[C]Best Queenka Ever!!!
FanfictionKisah seorang gadis yang baru sahaja berpindah ke seoul. Pada hari pertama, sudah ada perkara buruk terjadi disebabkan olehnya. Dari saat itu, dia menjadi salah seorang yang degeruni di sekolah, iaitu seorang Queenka ...