V.

1.5K 73 1
                                    

Във вторник се събудих с нетърпение да отида на работа! Станах от леглото и се запътих към кухнята.
- Някой е в настроение, а? - засмя се мама.
- Така изглежда. - отвърнах, сядайки на кухненската маса.
- Как върви в работата?
- Усмихнатото ми момиче се завърна, а? Хайде, не стой! Хапвай и да тръгваме! И днес ще ме закараш до магазина, нали? Все пак караш колата ми..
- То се знае, мамо. - казах с усмивка.
В девет без десет вече прекрачвах прага на "Teaso". Влади, Калин и Мая се бяха настанили на столчетата пред бара. Поех си дълбоко въздух и се отправих към тях.
- Добро утро, Оди! - поздрави Калин.
Мая се усмихна кротко, приглади косата си с ръка. Без да казвам каквото и да било, прегърнах Влади. Не можех и да си представя през колко стрес беше преминал през последните два дни. Заради работата и от части заради Мая не можех да бъда до него, когато най-много се нуждаеше от мен..
- Не сте се виждали от три дни, леле.. - засмя се Калин, побутвайки Мая с ръка.
- Какво пък беше това? - сопнах се, сядайки до Калин.
- Нищо, нищо.. - закикоти се.
Чувайки гласа на шефа, и четиримата скочихме от столовете и заехме позиции.
- Не се скътавате, нали? - засмя се той, почесвайки голата си глава разсеяно.
- Не, шефе.. какви ги говориш! - убедително подвикна Влади, преструвайки се, че чисти масата пред себе си.
След работа с Влади тръгнахме към паркинга.
- Днес си с автобуса.. - засмях се.
- Моля? Оставяш ме заради глупавата среща с Мая!?
- Не се сърди, знаеш, че те обичам!
Той ме изгледа отегчено.
- По-добре да се връщам, не искам да я изпусна.. Владимире, стига! Нищо ли няма да кажеш?
- Не. - отсече.
Прегърнах го и се затичах обратно към "Teaso". Мая ме чакаше отпред. Беше потна, още беше с черната униформа на заведението.
- Защо не се преоблече? - попитах, заставайки до нея.
- Домързя ме. Ще ме караш ли?
- Мислех, че ще говорим..
- Какво искаш да ти кажа?
- Не знам. Просто искам да си.. така, де.. в живота ми. - казах, без да съзнавам какво всъщност бях изстреляла. - Разбра ме! Нали? Мая, не се смей! Погледни ме! - записках.
- Познаваме се от няколко седмици, Одета.. - засмя се.
Усмивката й беше красива. Устните й бяха плътни и розови.
- Не исках да кажа това!
- Не помня кога за последно каза нещо смислено, сериозно.. - продължи с усмивка.
Зелените й очи попиха в моите, не можех да отделя поглед от прекрасното й луничаво лице..
Знаех какво трябваше да направя, но ме беше страх. Изгарях от желание да я докосна, а ми се струваше далечна, много.
Целуна ме. Случи се твърде бързо, не успях да се насладя на момента.. беше по-скоро от онези целувки тип "липсваше ми, обичам те", а може би се бях надявала на нещо повече.
Постояхме на местата си. Тя се усмихна, докосна устните си, сякаш никога досега не беше целувала с тях. Изчерви се, чудеше се какво да каже.
- До утре? - най-сетне каза.
- Не искаше ли да те закарам?
- По-добре да тръгвам.. Калин сигурно ме чака на спирката. - направи пауза, за да загаси цигарата си в стената.
- Значи до утре.. Мая.
Усмихна се лукаво и завървя към изхода от плажа.
Чувах шума на вълните, усещах пясъка в кецовете си. По принцип бях щастлив човек, но онова чувство.. в онази лятна вечер.. не бях просто щастлива. Сякаш бях на върха на всичко. Чувствах се истинска, завършена.
И всичко заради една невинна целувка.. първата ми.

 първата ми

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Odette&Maya (girlxgirl)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt