VIII.

1.2K 57 0
                                    

Беше петък, след като оставих мама до цветарския магазин взех Мая от тях и отидохме заедно на работа.
Паркирах пред "Teaso".
- Ще слизаме ли? - попита Мая с усмивка.
- Не още..
Хванах един кичур от дългата й кестенява коса и го увих около пръста си. Очите ми попиха в нейните, усетих горещи вълни по цялото си тяло.
- Ела.. - каза, прехапвайки долната си устна.
Приближих се до нея, огледах красивото й малко тяло в тясната униформа на заведението.
- Искам да те изведа някъде.
- Наистина? На среща? - попита без да отделя поглед от мен.
Кимнах.
Приближих се още повече до нея и целунах плътните й розови устни. Взех ръцете й в моите, чувствах се перфектно.
- Мая.. зашепнах. - Искам да бъда с теб. Говоря сериозно, правиш ме щастлива и искам най-сетне да бъдем заедно.
- Официално, така ли?
- Официално. - отвърнах. - Искам да те запозная със семейството ми и..
- По-полека. - прекъсна ме. - Има време за всичко. Не бързай, моля те. Изстрадала съм достатъчно от прибързани обвързвания.
Тъкмо щях да й обясня, че я разбирам и че не искам да я загубя, когато затвори устата ми с поредната спонтанна целувка. Усетих ръката й по бедрото си, потръпнах.
- Да тръгваме! - провикнах се, отдръпвайки се от нея.
Мая ме огледа от горе до долу.. като хищник, след което най-сетне слязохме от колата.
Влизайки в заведението, Влади, Калин и шефа мълчаливо ни изгледаха, след което се върнаха обратно към разговора си.
След смяната ми най-сетне реших да сляза до плажа, не бях ходила от седмици.. седнах на затопления от следобедното слънце пясък и се вслушах в музиката, идваща от дискотеката до "Teaso", в шума на разбиващите се в скалите вълни.
Влади се тупна до мен.
- От къде се появи? - засмях се.
Мълчеше. Тъмните му очи проследяваха чайките в небето.
- Обичам я, Влади.
- Защо ми го казваш? Не ме интересува. - отсече.
- Калин ми каза едни неща..
- Ти си най-добрата ми приятелка. Каквото и да ти е казал, вече ми е все тая. Искам само да си щастлива.
- Влади.. Мая днес ми каза, че избързвам. Казах и, че искам да я запозная с мама. Нямах лоши намерения..
- Предупредих те за нея, нали? Сама се заплете в това подобие на връзка. От кога сте заедно?
- От днес.
- Значи наистина избързваш. Не я обичаш още. За твоето си има дума - страст. Недей да я бъркаш с любов.
Кимнах, сгуших се във Влади. Беше прав, за всичко. Радвах се, че ме приемаше всякаква, с всеки.
Късно вечерта се прибрах вкъщи. Мама и Тина отдавна си бяха легнали, апартаментът беше потънал в тишина и ухание на шоколадов сладкиш.
Легнах в леглото си, забих поглед в тавана. Спомнях си Мая от сутринта. Мая с лукавата усмивка и зелените очи, с пиърсинга на веждата, с красивите нежни ръце, с дълбокия глас и ягодовия аромат на кожата й. Сякаш още можехда вкуся устните й, спомените бяха съвсем прясни в ума ми.
- Мая.. - промълвих, затваряйки очи. - Мая.

Odette&Maya (girlxgirl)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz