Masal ;
Karanlığın içinde bir ışık yavaş yavaş bana yaklaşıyordu.Elimi yüzüme siper ederek ışığın gözüme gelmesini engellemeye çalışırken bedenimde bir sızı hissettim ve yavaş yavaş gözlerime sonsuz karanlığa bıraktım.
Alev ;
Masal araylı iki saat olmuştu. Fakat ne gelen var, ne giden var. Telefonunu belki elli defa aradım ama açmıyordu ne yazikki. Of Allahım sen aklıma mukayyet ol başına kötü bir iş mi geldi acaba? Nereye gidebilir ki ? Hemen Samed Amcayi arayıp sormaliyidim ki Hayır hayır onu aramamaliyim sonuçta Allah korusun Masalın başına bir iş geldiyse onun yüzünden degil mi ?
Ata;
Evdeyim çok sıkılıyordum bende Orkun'u aradım.Çalıyor ama birinci çalışta açmadı kesin proje üzerinde çalışıyor Allahım bu çocuk beni öldürücek . insan biraz sosyal olur yahu.Tekrar aradım bu sefer ilk çalışta açtı.
Ata ;
-Alo
Orkun ;
"Efendim"Ata;
"Kardeşim arıyorum neden açmıyorsun yine o lanet proje üzerinde mi çalışıyorsun?"Orkun;
"Aynen öyle biliyorsun 1ay sonra bitmesi lazım."Ata;
"Evet biliyorum ama sen şimdi bu projeyi bırakıp direk bizim mekana geç bende 20 dakkaya ordayım ama çabuk gel biliyorsun beklemeyi sevmiyorum."Ve onun bişey demesini beklemeden telefonu kapattım.Çok vakit harcamadan evden çiktim.
Biraz zaman geçtikten sonra bizim mekana vardim. Ya bu çocuk beni deli edecek Allah'tan bekletme dedim. O gelene kadar Barmene sipariş verdim. Biraz telefona bakındaktan sonra Mekanın girişinde Orkun'u gördüm. El sıkışıp selamlastiktan sonra oturup konuşmaya başladık.Belliki oda sıkılmıştı. Sıradan bir hayat ve hergun iş, projeler bunlarla uğraşıyorduk. Masaya içkilerimiz geldi. Bir yandan içiyor bir yandan da konuşuyorduk.
Ata ;
"Eee proje nasıl gidiyor"?
Orkun;
"Nasıl gitsin kapak tasarımı, bir yandan bir de proje içeriği bıktım artık."
Ata;
"Sakin ol dostum. Takma bu kadar kafaya."Orkun;
"Nasıl sakin olmami bekliyorsun."?
Ata;
"Tamam Orkun Tamam ."
Orkun;
"İşte bu zoruma gitmişti. Herzaman bu çocuğun bu kadar rahat olması beni deli ediyordu. Sürekli kızlarla takılır, eğlence amaç incinde.Her ne olursa olsun hep ben arkasını toplardim. İçkinin vermiş olduğu etki ile Ataya bağırdım."Orkun ;
"Yeter artık senin bu kadar rahat olman başına büyük bir iş acicak, nereye kadar bu böyle sürecek ? Her ne yapiyorsan bir gün arkana bakma ihtiyacı duy Ata.Ata; Orkun Tamam uzatma bir daha olmaz.
Orkun:
"Geç oldu zaten Ata çok içtik hadi çıkalım. Ben hesabı öderim. Sen arabayı mekanın önüne getir".Hesabı ödedikten sonra çıktım. mekandan.
Orkun;
"Arabadan in. "
Ata;
" Neden ?"
Orkun;
"Benden fazla içtin, in aşağı herne olur olmaz."
Ata;
"İnmiycem".
Orkun;
"Arabadan İn Ata."
Ata;
"İnmiycem. Bin şuraya hadi."Orkun;
"Her ne kadar yanlış olsada beni dinlemiycegini bildiğim için inatlaşmayı bırakıp arabaya binmeyi tercih ettim."Ata; Son ses müziği açtım. Yollar bizim diye mal mal bağırmaya başladım kendimi kontrol edemiyordum bugece biraz fazla kaçırdığımin farkındaydım.
Orkun;
"Ata biraz yavaş ol dostum, yavaş sur çok hızlısın bak başımiza bir iş gelir."Ata;
"Ah, Orkun ne bekliyorsun bu saate kim dışarda olur ki ?"