#3

213 14 3
                                    

Ora locală: 2:34 AM.
                     Marți, 29 august 1999.
                  
Eram in maşină mă întorceam acasă la tata. Sincer să fiu, nu voiam..eram mai mult si mai mult obligat să o fac. Tata avea nevoie de mine să pozez pentru o altă revistă, mda fac înca fotomodel. Tata nu ma lăsat să abandonez munca asta, a spus: "E perfectă pentru tine!" şi în momentul ăla m-am enervat la maxim, dar poate eu vreau să fac altceva în viață?! Oricum nu am de ales.. După mai mult de o oră jumătate decand conduc, însfarsit am ajuns acasa, la vechia mea casă. Eram sigur că tata era în biroul său ca de obicei si nu mă înselam, am intrat fară să bat la usă: Surpriză! Cand ma văzut s-a ridicat de pe scaun si ma luat în brațe, oh, oh, oh! Ce s-a întamplat aici, in astea trei luni? Esti un extraterestru sau ce? Decand si până cand toată 'iubirea' asta față de mine?

"Adrien dragul meu, bine ai venit! Vino avem multe lucruri de facut."

Spune si eu sunt nevoit să îl urmăresc. Îmi prezintă domnul Stephan Lumon, un fotograf, dar nu unul oarecare, cel mai bun fotograf din toată franța! După prezentați am trecut la treabă, mai mult de cinci ore de lucru. Cand însfarsit am terminat 'munca' m-am dus în camera mea si m-am încuiat acolo.

"Prietena ce-am obosit, era de mult de cand nu faceam lucrul ăsta!"

Spune Plagg cand a ieşit din cămasa mea, mă uit ciudat la el. A fost întotdeauna asa, nu sa schimbat niciodată. Dacă vă întrebați, da înca sunt super-eroul parisului doar că am lăsato mai moale. Am lăsato de mai multe ori pe Ladybug singură în misiune si un pic îmi pare rau, dar la urma urmei cred că se descurcă de o mie de ori mai bine singura fară mine.

"Ce tot spui acolo? Tu nu ai facut nimic Plagg!"

"Detalii. Oricum, cine ar fi crezut că aia era Marinette!?"

Mda are dreptate, la inceput nu am recunoscuto nici eu. A devenit o fataă foarte frumoasa, nu că prima nu era frumoasa, vreau sa zic că ea a fost întotdeauna frumoasă pentru mine. Stau să mă gandesc la ce sa întamplat ieri la hotel-ul ăla.

FLASHBACK

Eram afară, eu si Marinette am coborât si am iesit afară, parcă facea prea mult cald înauntru. Marinette
mi-a povestit cea facut după ce am luat doua scoli diferite, a continuat sa deseneze modele de haine. Ți-n înca minte cand a confecționat ea însuși acea palarie pentru prezentarea aia, a fost superbă; fata asta chiar are un mare talent. Am continuat sa vorbim pâna cand nu a venit Nico si sa băgat între noi sa strice toată atmosfera, dar acum că mă gandes mai bine trebuie să îi mulțumesc! Oricum cand a vazuto pe Marinette nu îi venea sa creadă ca era ea, a luat-o în brațe si sincer să fiu acel lucru un pic, ma deranjat. Ne-a oferit mie si lui Marinette un cocktail alcolic, Marinette la început a refuzat, dar dupa ce Nico a insistat mai mult a acceptat obligată de el. După acel cocktail au veniti mulți alți. Nu stiu cu ce curaj dar cand am ajuns la al cincilea cocktail cam pe la jumatatea paharului am invitato pe Marinette sa danseze. Era a acceptat fericită proposta mea, pas cu pas am ajuns să ne sarutăm în spatele unui perete ascunşi de ochi lumi. O fi fost vina alcolului. Chiar dacă în sinea mea eram constient de ceea ce faceam. Dimineața urmatoare ne-am trezit in camera aia de hotel unul inbrațisat langa altul, STAȚI LINISTIȚI, NU AM FACUT NIMIC! Amandoi ne-am scuzat sau cel puțin ea sa scuzat imes de mult pentru ce sa intamplat, dar eu nu eram de acord, mda..poate avea dreptate ea. Dar nu pot sa mint ca mi-ai plăcut saruturile alea. Am vrut sa o conduc acasa dar ea a refuzat.

"Nu te mai gandi la ea, nu rezolvi nimic asa, dute, dute la ea!"

Asta mi-a spus Plagg si eu am adormit cu gandul la cuvintele astea.

_________________________

Buna buburuzelor!

Acesta este capitolul 3.

Imi pare rau, stiu este urat, imi cer scuze!! Promit ca urmatoarele o sa fie mai bune!

Cum vi se pare?

Dacă va place lăsați o steluță si dacă vreți si un coment!

Urmatorul capitol o sa fie din prospectiva lui Marinette, sunteți curiosi sa stiți ce simte ea?

Pupici, ne vedem în urmatorul capitol!

                                              -Lady Meow

Mr.&Mrs. AgresteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum