#8

133 10 3
                                    

Pov's Marinette

Eram încă în pat, era nouă jumătate ceasul şi eu de obicei la ora asta eram deja în picioare, gata să ies cu Alya pe afară. Dar prietena mea de când sa pus împreună cu Nino nu mai are mult timp pentru mine, desigur sunt fericită pentru ea, stau foarte bine împreună âia doi. Stau şi mă tot gândesc la ce sa întâmplat aseară; Adrien a venit sub fereastra mea, ce voia? De ce a venit? Chiar dacă încerc să ascund chestia aceasta, pentru că au trecut mulți ani decând eu eram îndrăgostită de el, este inevitabil: sunt încă îndrăgostită de Adrien. Şi trebuie să aflu ce voia el de la mine, la două noapte! Dacă nu fac eu primul pas, el nu o să îl facă niciodată. Mă ridic din pat şi mă îndrept spre telefon, Tikki mă observa de la distanță. Îmi tremura mâna şi inima îmi bătea la maxim, simțeam cum picioarele nu mai resistau, eram nebună, ceea ce făceam era o nebunie. Telefonul sună, nu am fost eu să îl chem, dar Tikki. Ce m-aş face fără ea?

"Bună dimineața Marinette!"

A răspuns, nu pot să cred! Vai, vai de mine, Tikki ținemă! Gata Marinette, eşti o femeie de douăzeci de ani, nu o copilă!

"Oh bună Adrien, nu credeam că o să mai răspunzi!"

Ce tot spun acolo? Vai..

"Haha, deci?"

Sa dus direct la punct, poate este ocupat, nu trebuia să îl chem!

"Ce..ai zice, dacă am ieșii la o cafea?"

"Acum?"

"Da..nu face nimic, dacă eşti ocupat..las-o baltă!"

Ştiam eu..fac numai prosti..nu trebuia să îi cer să vină cu mine la, o cafea!

"Nu, nu, nu sunt liber! La ce oră?"

A acceptat! Alya, unde naiba eşti când am nevoie de tine!?

"Peste jumătate de oră.."

"Perfect!"

Închid telefonul şi îl arunc în colțul patului, şi după mă arunc şi eu, îmi pun perna pe față şi trag un urlu. Nu pot să cred, am o întălnire, cu cel mai bun, cel mai frumos, cel mai dulce, cel mai perfect băiat din lume! Acum ultimul lucru care mi-a rămas de făcut este să mă pregătesc.

Jumătate de oră după eram deja în fața cafenelei, el a ajuns cateva secunde după. Am petrecut toată dimineața acolo cu el.

_________________________________

Bună buburuzelor!

Stiu capitolul ăsta aste scurt..imi pare rău.

Dar totuşi cum vi se pare?

Am scris cărțile noi şi mai am o grămadă de idei pentru alte cărți!

Mi-ar face plăcere dacă ați trece să dați o privire şi să imi spuneți ce parere aveți!

Cartea de acum încolo o sâ devină interesantă va promit!

Pupici

     

                                              -Lady Meow

Mr.&Mrs. AgresteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum