#2

229 16 14
                                    

Pov's Marinette

Cand esti super-eroina Parisului trebuie sa ai cateva secrete care nu poți sa spui la nimeni: pentru binele lor si pentru binele tau. Dar cand cineva încearcă să afle cine este sub mascheră si aproape reuşeşte atunci unicul lucru care poți sa faci e sa fugi, sa te ascunzi. Aste e ceea ce fac eu pentru mai mult de doua luni, doua luni sa fug si sa ma ascund. Viața de super-erou nu este atat de usoară cum pare, noroc de Tikki care face în aşa mod să nu ma simt singură.

Eram urmărită de doi agenți care de vreo două zile tot voiau sa vadă documentele mele. Eram in apropierea unui bar, perfect. Am să ma ascund acolo pentru o ora, doua. Toată lumea era afara, dansa, beea, se distrau..exact ceea ce faceam si eu înainte. Intru in auntru barului si aflu ca este si un hotel mult mai bine, acum am unde sa răman sa stau în noaptea asta. Odată ce am intrat înauntru văd că nu este nimeni înauntru înafară de un tip care îsi bea cocktail-ul in liniste si pace, la cată gălăgie este afara. Vad ca a pus ochi pe mine, dar după priveste in spatele meu si pare dezamagit; au venit ăia doi sa ne strice distracția. Unica mea stradă de iesire din calvarul asta este el. Îi fac semn cu mâna si dupa ma apropi de el, pare fericit si stupit in acelasi timp.

"Domnişoară Dupain-Cheng vrem sa vedem documentele dumneavoastră."

Deja respirația mea incepe sa accelereze, nu mai îmi simțeam pământul sub picioare.

"Ea e cu mine"

Cand aud aceste cuvinte ma simt mai usurată, îmi lăs capul pe umarul tipului care deabea ma ajutat sa ies dintro situație proastă. Îi datorez totul. El este eroul meu..si trebuie să îi mulțumesc nu? După ce ăia doi au plecat îi fac semn băiatului sa ma urmărească si asta si face, ca si un cațelus.

"Mersi pentr-.."

Nu reuşesc sa termin ceea ce voiam sa spun, respirul mi se opreste complet. Privesc mai atentă baiatul din fața ochilor mei si cu greu îl recunosc: Adrien. Nu îmi vine sa cred ochilor sa schimbat imens de mult: parul ia crescut este mult mai blond ca ininte, ochi sunt aceiași din totdeauna, acel verde smerald care te face să mori si sa ajungi direct în paradis. Si apoi sa nu vorbim despre corpul său dumnezeule, sunt chiar curioasă sa vad ce ține sub tricoul ăla alb. Marinette ce naiba de ganduri faci?!
Doar cand mă gandesc că eram indragostită de el nebunește cand mergeam înca împreună la scoală, era primul meu gând dimineața cand deschideam ochi, toată ziua si la scoala si acasă; si ultimul cand ma duceam să ma culc, apoi era în visele mele noaptea. Cred că se înțelege cat de important era el pentru mine. Da..era pentru că sentimentul ăla puternic care provam pentru el, dupa ce viețile noastre au luat două strazi diverse nu am ai avut de afacere cu el.
Dar asta nu vrea sa spună că un mic, foarte mic sentiment aruncat într-un colț dea inimi mele nu mai există pentru el.

"Adrien"

Spun si cand ma uit in ochi lui, aproape cad jos din picioare, cum am facut sa nu se îl recunosc?

"Marinette"

Numele meu rostit de el sună atât de bine. Doar este aceleasi Adrien care noi toți cunoastem.

_______________________

Bună buburuzelor.

M-am intors cu un nou capitol. Nu stiu dacă va-ți dat seama, dar este acelasi capitol doar ca în prospectiva lui Marinette.

Lucrurile o să se facă mult mai interesante in urmatoarele capitole, unde vor fi prezenți si Tikki si Plagg. Vreu si eu unul! Voi?

Ăsta a fost modul in care cei doi
s-au reîntâlnit. După se vor întâmpla alte lucruri si mai interesante.

Ne vedem în urmatorul capitol, pwp!
   
                                              -Lady Meow

Mr.&Mrs. AgresteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum