#10

194 16 24
                                    

Pov's Marinette

Sau întâmplat atâtea lucruri până să ajungem la ziua de azi, lucruri frumoase și lucruri urâte. Eu și Adrien am inceput să ieșim în fiecare zi, nu era zi să nu ieșim sau să vorbim la telefon. Până intr-o zi; in după-amiaza aceia Paris-ul avea nevoie de mine, eram sigură că Chat Noir nu ar fi venit, că de obicei. Era de mai mult de trei luni de când el nu mai venea să își facă treaba, dar m-am obișnuit. Chestia a fost alta, că el a venit și împreună cu el tot șarmul lui. După ce am 'salvat' Paris-ul  ne-a mai rămas patru minute timp să vorbim, discuția a început repede și să terminat și mai repede:

Flashback

"My lady, decât timp!"

Spune și de apleacă să îmi sărute mâna, zâmbesc.. recunosc mi-a lipsit o grămadă motanul ăsta!

"Stai acolo motănel"

Îl împing mai încolo și îl privesc cum își aranjează codița.

"Ce ai mai făcut în zilele astea, My lady?"

"M-am îndrăgostit.. de un tip, pur și simplu perfect!"

Nu reușesc să cred ce am spus..am recunoscut față de Chat că sunt îndrăgostită de Adrien.

"Ah. My lady, trebuie să fug acum, ne mai auzim!".

Se întoarcere invers și o i-a la goană..mă grăbesc și eu dacă nu mă voi transform de față cu toată lumea.

Flashback

Și așa sa terminat mica noastră conversație, am rămas buimacă. Și nu sa terminat aici, când m-am întors acasă l-am sunat pe Adrien să îl întreb dacă vrea să vina cu mine la cinema, dar nu mi-a răspuns, am crezut că avea treabă, dar chestia asta a continuat pentru luni și luni de zile; am întrebat-o pe Alya dacă știe ceva, pe Nino, până și pe Nathalie dar degeaba, nimeni nu știa nimic. Eram îngrijorată, am ajuns să nu dorm noaptea, Tikki mi-a propus ca să mă duc acasă la el și asta am și făcut.

Eram în fața ușii casei lui, eram în panică. Tikki a sunat la ușă în locul meu, mie îmi era prea frică că să o fac. Prima că să sune la ușă l-am sunat dar nu mi-a răspuns că de obicei. Când mi-a deschis ușa aproape am leșinat: avea o cămașă albă, primele două butoane erau deschise și niște pantaloni negri în rest era desculț. Revinoți Marinette, nu mai ești o copilă, ești o femeie în toată firea de douăzeci de ani. Mi-a zâmbit și mă făcut să intru.



___________________________

Bună buburuzelor.

Uite capitolul 10.
Cum vi se pare?

Spero să vă placă, am doua lucruri să vă spun:

1.) Aș vrea să scriu o nouă carte, de numește "Criminal" inspirată la melodia lui Britney Spears. Cumvi se pare idea?

2.) Aș vrea să creez un grup pe Whatsapp, dacă vreți îmi dați numerele in comentarii sau îmi trimiteți un mesaj pe wattpad cu numerele voastre. Cum cu se pare idea?

Pupici.

                                              -Lady Meow

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 14, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mr.&Mrs. AgresteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum