Ora locală 11:45 PM.
Luni, 10 martie 2004.Lunea, toată lumea urăşte ziua de luni. Dar azi, azi este o zi specială; țineți minte întâlnirea aceia, prima noastră întâlnire, da, după i-a au venit multe altele. Ieșeam în fiecare zi, am devenit buni prieteni; era totul frumos și perfect c-a în un basm. Până când am reîntâlnit-o pe ea, My Lady.. trebuie să mă duc în misiune era prea mult timp de când nu îmi făceam treaba. Când am văzut-o inima a început să bată la maxim, gândurile nu mai erau la Marinette, dar la draga și iubita mea Ladybug. Era așa de perfectă. În ziua aceea mi-a spus că este îndrăgostită de un alt tip, de atunci nu am mai vorbit cu nimeni: Nino, Alya, Nathalie..care sincer să fiu nu l-am suportat niciodată..și persoana principală, care a tot continuat să îmi scrie și să mă sune, chiar dacă nu îi răspundeam era Marinette. Nu este vina ei..este vina mea. Pentru că sunt un cretin! Chestia asta a continuat pentru luni și luni de zile, fără de cale. Eram terminat, prea trist; până și Plagg s-a îngrijorat.
Telefonul meu suna, era al nu știu câtelea mesaj, de la aceiași persoană: Marinette.
"Adrien, răspunde! Te cheamă de atâta timp, ești prost sau ce?"
Da poate eram prost..dar până la urmă ce are dacă îi răspund măcar la un mesaj cu un 'sunt bine'.
I-au telefonul de pe măsuță când aud soneria de la ușă ce tot sună, eram acasă la tata..tata era plecat cu munca. Casa îmi aparține: în câteva cuvinte sunt singur acasă pentru mult timp. Urlu un 'imediat' și mă îndrept spre ușă cu speranza să fie doar vecina care îmi aduce ziarul de dimineață, chiar dacă era ora patru jumătate. Deschid ușa și rămân uimit când în spatele ei o găsesc pe Marionette, avea capul în pământ, dar de vedeau obraji colorați de un roșu aprins. A ridicat capul și mi-a zâmbit, un zâmbet dulce și preocupat. Se vedea că era preocupată chiar dacă voia să ascundă acest mic detaliu. Dar, zâmbetul ăla al ei, mă făcut să mă simt mai bine. Am făcut-o să intre.
__________________________
Buna buburuzelor!
Uite capitolul 9.
Cum cu se pare..??
E scurt știu..
Următorul o sa il fac mai lung.
După voi ce o să de întâmple?
-Lady Meow
CITEȘTI
Mr.&Mrs. Agreste
FanfictionMarinette şi Adrien Agreste sunt un cuplu casnicit, viața lor este perfectă. Dar.. Amândoi au un secret care nu îl împartăşesc unul cu celalalt. Chestia asta o sa creeze greutați la casnicie? Ce secret ascund? Descoperiți totul dacă o sa citiți ca...