Ora locală: 11:47 PM.
Marți, 29 august 1999.Eram la o altă petrecere de a lui Nino, ma invitat din nou si nu puteam să refuz. Nu reuşeam să fac altceva decât să mă gândesc la Marinette si la faptul că nu a raspuns la telefon cand am chemat-o. De ce? Voiam doar să vorbesc cu ea, ca si doi prieteni normali. Plagg mi-a spus că poate dormea sau nu a auzit telefonul, ha inventat orice scuză ca să nu mai mă vadă pe gânduri dar degeaba, nu a reusit. Adevarul era clar, ea nu voia să vorbească cu mine! După ceea ce sa întâmplat în hotelul ăla: un sarut, atâta tot, din vina alcolului. Să mă trezească din gândurile mele a fost vocea unei femei; Chloe. Nu am suportat-o niciodată pe fata asta, cum naiba am întâlnito aici nu înțeleg. Era tot timpul lipită de mine cand încă mergeam la scoală împreună. Nu sunt rău cu fetele de obicei, încerc să fiu de ficare dată cât mai politicos posibil si să le fac să se simtă bine. Dar acum unica persoană pe care vreau să vad este Chloe!
"ADRIEN! CE COINCIDENTA CĂ AI VENIT LA PETRECEREA ASTA SI TU!"
Urlă la mine si eu îi zâmbesc.
"Chloe..bună"
Dacă vă întrebați a stat lipită de mine petru tot timpul cât am stat la petrecere, mai avea un pic si venea acasă cu mine. I-am lăsato lui Nino pentru că era într-o stare oribilă, a baut pahar după pahar car era langă mine si a încercat să mă facă si pe mine să beau, dar degeaba, s-a îmbătat prima ea. Acum mă întorceam acasă cu coada între picioare, eram înca cu gândul la ea, încă nu am înțeles de ce nu mi-a raspuns; mia venit în cap să dau o fugă pe la ea şi aşa am şi făcut. Bruteria familiei Dupain-Cheng este cea mai celebră din tot Parisul, toată lumea stia unde se află. Lumina la geamul ei era închisă, era ora 2:48 dimineața, cred că este destul de normal ca lumina să fie închisă. Am adunat cateva pietre si am început să le arunc spre geamul ei; degeaba am tot cinci minute ce tot arunc pietre la fereastra ei şi ea nu se trezeste, încă un pic si o sparg. Eu nu pot să mă cațăr până acolo sus, dar Chat Noir da!
"Plagg, Plagg trezestete! Am nevoie de ajutorul tau!"
"Ce ai pățit Romeo?"
Mă uit urăt la el. După ce m-am transformat am reusit să ma cațăr sus, dar chiar când am ajuns lângă fereastra ei, lumina se aprinde si sunt nevoit să mă ascund: Ce naiba? Nu puteai să aprinzi lumina prima? Ascuns după trunchiul copacului, cu inima care o ia la goană, astept ca lumina să se stingă. Cine ma pus să fac asta?
"Mari, pss!"
Fac cea mai mare prostie din toată viața mea de felin! Dar chiar am nevoie să vorbesc cu ea!
"Adrien? Ce naiba faci cocoțat acolo?"
Mă întreabă ea cu un glas somnoros.
"Nimic..ce să fac? Adun mere."
Imi ascund coada după trunchiul ală, noroc de mine că este întuneric besnă afară!
"Ăla este un cireș!"
Mă uit mai bine la copac si vad ca are dreptate tânăra din spatele meu.
"Ah, da!"
"Adrien, dacă vrei întră.."
"Nu, am venit să îți urez noapte bună."
În momentul ăsta nu puteam să intru, ma-r fi văzut si nu pot să permit asta.
"Parcă ai venit să aduni 'mere' "
Spune ea de stul de amuzată de situația in care ne găsim.
"Da si pentru asta!"
"Hahaha, bine Adrien: Noapte bună!"
Spune si însfarsit inchide lumina aia, iar eu pot să maq întorc cu fața spre fereastră.
"Noapte bună My Lady"
____________________________
Bună buburuzelor!
Acesta este capitolul 5. Cum vi se pare?
Următorul capitol o sa fie din prospectiva lui Marinette.
Deci am cateva lucruri sa va spun:
1.) Stiu capitolele sunt pline de greşeli! Sunt constientă, cănd o să am puțin timp liber am să corectez totul va promit!
2.) As vrea să scriu alte carți despre Miraculous! Voi sunteți de accord, nu stiu, va-r face placere?
3.) Îl iubesc pe Adrien si pe Chat Noir! Nu pot să aleg doamne este prea greu!
4.) Voi pe cine iubiți: Adrien sau Chat Noir?
Pupici!
-Lady Meow
CITEȘTI
Mr.&Mrs. Agreste
FanfictionMarinette şi Adrien Agreste sunt un cuplu casnicit, viața lor este perfectă. Dar.. Amândoi au un secret care nu îl împartăşesc unul cu celalalt. Chestia asta o sa creeze greutați la casnicie? Ce secret ascund? Descoperiți totul dacă o sa citiți ca...