#6

165 10 3
                                    

Pov's Marinette

Eram acasa la draga mea prietenă Alya, trebuie neapăeat să îi mulțumesc lui Adrien, nu doar ma ajutat cu agenți ăia, dar ma facut să mă si intorc acasa. Chiar imi lipseau prieteni si familia; am opservat că s-au schimbat mute lucruri pe aici, faptul că Alya nu a renunțat la blogul ei, ma face să râd. Cand-va o să trebuiască să îi spun că eu sunt Ladybug, dar nu am curajul si poate este mai bine asa. Am stat toată dupamiaza să vorbim despre ceea ce am facut în viață. Până cand lui Alya nu i-a venit una din ideile ei nubune.

"Mari, Nino ma invitat la una din petrecerile sale, vrei să vi cu mine? Hai vino, stiu că vrei!"

Mă trage de geacă si îi zambes  refuzand. Nu aveam chef de petreceri, voiam doar să mă odihnesc, cel puțin era asta idea principală. După ce Alya a plecat, era cinci jumatate ceasul si chiar cand puteam să spun că am scapat de toate nu era asa. Telefonul meu sună si răsună prin toată camera mea care in acest moment era in dizordine. Era Adrien, ce vrea de la mine? Îi raspund o nu îi raspund, aceasta este dilema! Până la urmă nu i-am raspuns, sinceră sa fiu îmi este frică de ceea ce mă poate întreba. Pur si simplu nu. M-am dus să fac o baie caldă, aveam nevoie să mă linistesc. Adrien care mă chiamă la telefon nu este lucru care se intampla zi de zi, bine poate fac o dramă din tot ce sa intamplat dar pentru mine a fost un shok. Pe o parte sunt curioasă să aflu ce voia de la mine si pe altă parte, imi este frică. Dupa ce am terminat baia care a durat mai mult de o ora jumatate mă indrept spre camera mea unde mă schimb cu pijamalele mele roz. Tikki era pe pernuța ei să citească cartea mea de istorie, chestie care ar trebui sa fac eu vazand ca peste patru zile încep ultimul an de facultate. Privesc o secundă cat este ceasul de pe computera-ul meu, cand îi deschid răman uimită, atrag pană si arenția lui Tikki care mă priveste curioasă. Imaginea de fundal era mii si mii de imagini de Adrien, dumnezeule ce rusine! Ceasul era doisprazece jumatate, am trecut de miezul nopți. Mă pun frumusel in patul meu dulce si adorm cu Tikki im brațe.

"Marinette, trezestete!"

Ridic capul de pe pernă si după îl pun înapoi, mă sterg la ochi si încerc să focalizez bine persoana care ma cheama. Era Tikki.

"Tikki, ce sa întamplat?"

"Cineva bate la geam, vezi?"

Sa auzit un zgomot puternic, si recunosc că de data asta l-am auzit si eu. Ma ridic din pat si mă indrept spre fereastra, cateva minute dupa ce eram sigura ca acel zgomot a incetat aprind lumina. Tikki era ascunsă in plapumă, terorizată, saracuța!
Sa imi atragă atenția de afară a fost vocea lui Adrien..?

"Pss..Mari!"

Da era el, si era cocoțat in ciresul de langa fereastra mea! Sunt in lumea viselor.

"Adrien, ce naiba faci cocoțat acolo?"

El se indreaptă si cu un glas subțire imi raspunde.

"Ce fac? Adun mere nu vezi?"

Cand aud cuvintele acestea ma apuc să rad, el îsi dă seama de rasul meu si se indreapta si mai tare.

"Ăla este un cires.."

Spun si incetez sa rad..

"Ah da!"

Intre noi este liniste totală, nimeni nu are curajul sa vorbească. Apropo de curaj, nu stiu de unde mi-a venit tot curajul acesta dar..

"Adrien vrei să intri..?"

Baiatul, evită să raspundă la inceput, dar cateva secunde dă raspunsul lui.

"Nu, am venit sa îți urez noapte bună!"

În sinea mea zambesc, ce draguț din partea lui.

"Parcă ai venit să aduni 'mere'."

"Da, si pentru asta!"

Rad, este cel mai amuzant, draguț, perfect om pe care l-am cunoscut vreodată!

"Hai bine Adrien: Noapte bună!"

Spun si inchid fereastra repede. Mă pun în pat langa Tikki, si adorm cu gandul la dragul meu Romeo.

____________________________

Bună buburuzelor!

Uitați capitolul 6.

Imi pare rau dacă nu vă place, stiu l-am facut, urat, fară sens. Promit că am să editez toată cartea odată terminată.

Deci cum am spus si in capitolul trecut: Am publicat noua carte, si am multe alte carți de publicat tot in tema 'Miraculous Ladybug'.

Cartea publicată se numeste: Cendrillon {Miraculous Ladybug} o ve-ți găsi pe profilul meu. Cum vi se pare?

Nimic altceva de spus, ne vedem în urmatorul caputol, pupici!

                                              -Lady Meow

Mr.&Mrs. AgresteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum