Multimedia = Bulut Ateş
ARAS'IN ANLATIMINDAN...
Sanki deliriceğimi hissediyorum. Üç saat tam üç saat meyra'm yok. Telefonuma mesaj gelimişti. Açtığımda ise meyra'nın yüzü kandı ve ağlıyordu. Hepsi benim suçum. Allah kahretsin! Onu kaybetmek istemiyorum. Karanlığımdaki tek beyaz ışığımı kaybetmek istemiyorum.
Poyraz'ın elinden telefonu alıp bağırarak duvara fırlattım.
"Utku ve poyraz yerlerini tesbit edin. Bulacaksınız lan onu. Duydunuz mu? Bulmamız lazım." dedim en son cümleyi fısıldayarak.
Utku "merak etme bulucaz. Hem sadece senin sevdiğin kaçırılmadı. Benim sevdiğim kızda kaçırıldı." deyip hızla yanımdan gitti. Omzuma bir el dokundu.
Poyraz "merak etme abi ne pahasına olursa olsun bulucaz onları." dediğinde birşey demedim. O da gitti.
Bulucam seni meleğim. Seni bulucam. Sonra senin istediğin olucak. Serbest bırakıcam. Tekrar arkadaşlarınla mutlu olucaksın. Hemen odama koşup üstümü değiştirdim. Bu odaya onun kokusu sinmişti. Ne kadar tutarsam tutayım gözümden bir damla aktı.
Kendimi bildim bileli bebeklik çağımı ve çocukluk çağımı saymazsak hiç ağlamamıştım. Hemen odadan çıkıp aşağıya indim ve daha sonra evden çıktım. Arabama binip çalıştırdım. Gözümün önüne meleğimin sabah ki hali geldi.
Tüm kızları kıskandıracak güzellikteydi. Bulut Ateş benim yaşama sebebimi aldığın için seni yaşatmayacağım. Senin yaşamına son vericeğim. Bende senin yaşamını alıcam. Nereye gittiğimi bilmeden son sürat sürüyordum.
Sonunda ani fren yaparak durdurdum arabayı. Hızla arabadan inip arabanın kaputuna yaslandım. Gözümün önüne sürekli meyra geliyordu. Korktuğu için o küçük ellerini koluma koyuşu, ela gözlerinde ki endişe, hepsi işte.
Ne kadar süredir burda aynı pozisyonda olduğumu bilmiyorum. Yanımda bir hareketlilik olunca kafamı çevirip oraya baktım. Tahminen 20-21 yaşlarında bir kızdı. Hemen kaşlarım çatıldı. Yanıma meyradan başka bir kız yaklaşamazdı benim.
(Gizem)
"Ne istiyorsun?" Diye sordum sertçe.
Kız soğuk bakan gözlerimi görünce ve sert sesimi duyunca ürkmüş olucak ki az önceki kendinden emin tavrı ve yüzündeki gülümseme yok oldu.Kız "ben hiç öylesine belki dertleşmeye ihtiyacın vardır diye."
"Hiç birşeye ihtiyacım yok. Siktirip gidebilirsin." Kız ilk önce şaşırdı. Daha sonra bozuntuya vermeden gülümsedi. Ne yüzsüz bir kız bu böyle.
Kız "o zaman tanışalım. Ben gizem." Bu isim ve sima hiç yabancı gelmiyor bana.
"Tanışmaya lüzum yok. Ne yüzsüz çıktın sen be. İstemiyorum yanımda seni. Bir defol." Hala yanımda durunca sinirlerim tepeme çıktı. Sertçe kolundan tutup ittirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
Teen FictionKızın suçu adamın ilgisini çekip kendine aşık etmesiydi. Ama bunu yaparken ne adamın farkındaydı, ne de başına bela aldığının. Adam için yaş önemli değildi. Ne olursa olsun MEYRA onun kadını olucaktı. MEYRA AKSOY artık MEYRA BATUR olucaktı. Onu gö...