Multimedia = Aras ve Meyra
Baran = Ne Güzel AşkMEYRA'NIN ANLATIMINDAN...
Ceylan'ı sınıfta bıraktıktan sonra Cemre ile okuldan çıktık. Önümüzde lüx bir araba durduktan sonra kaşlarımı çattım. Ta ki içinden Aras çıkıncaya kadar. İstemsiz bir şekilde dudaklarımda tebessüm oluştu. Sanki kalbim maratona çıkmıştı. Arabanın içinden Utku ve Poyraz'da çıkınca Poyraz ile selamlaşıp Utku ile sarıldım. Tam yanaklarını öpücektim ki, iki iri güçlü kol belimden tutup geri çekti.
Aras "İlk önce bana sarılmalıydın." Diye tısladığında ürkmüştüm.
"Üzgünüm." Deyip yanağını öptüm. Buna ilk şaşırdı ama sonra kokumu içine çekerek boynumdan öptü.
Poyraz "Ceylan nerede?" Diye sorduğunda Cemre ile birbirimize baktık.
Cemre "Şey... O sınıfta."
"Çıkar birazdan ya. Ama yanında Yağız var. Bir proje üstüne çalışacaklar. O yüzden biz onu beklemeden çıktık." Dedim hızlıca.
Aras "Biz arabayla gidiyoruz. Siz nasıl gidiyorsanız gidin." Deyip beni arabaya bindirdi. Cemre'ye el sallayıp önüme döndüm.
"Nereye gidiyoruz?" Diye sorduğumda bana bakmadan cevap verdi.
Aras "Normal sevgililer ne yapıyorsa bizde yapmaya gidiyoruz." Dediğinde kocaman gülümsedim.
Araba en sonunda durduğunda etrafa baktım. Deniz kenarına gelmiştik.Aras "Hadi in bakalım." Dediğinde kapıyı açıp indim. İner inmez ılık rüzgar tenimi okşadı. Aras yanıma gelip elimi tuttu. Birlikte bir banka geçip oturduk.
Aras "Aslında sevgililer hakkında hiç birşey bilmiyorum. Daha önce sevgilim olmadı ve sen duygularımı paylaştığım, aşık olduğum ilk kızsın." Dediğinde içimde birşeyler hareket etti. Ne yani koskoca mafyanın ilki miydim? Saçmalama Meyra. İhtiyaçlarını görecek birilerini bulmuştur illaki.
"Ne yani hiç mi sevgilin olmadı? Herkesin illaki olmuştur. Ki, sen benden büyüksün. Yakışıklısın, karizmatiksin, çekici bir adamsın. Ben inanmıyorum olmadığına." Dediğimde gülümsedi.
Aras "Benim hakkımda böyle mi düşünüyorsun? Bu hoşuma gitti. Demek iyi şeyler de düşünüyormuşsun. Seni kandırmıyorum. Sana rastlayana kadar aşka inanmayan biriydim. Tabi ihtiyaçlarımı gördüğüm çok kadın ve kız oldu. Ama dediğim gibi sadece ihtiyaç." Deyip derin bir nefes aldı.
Bu sırada pamuk şeker satan amcanın sesini duydum. Pamuk şekeri çok severdim. Aras'da baktığım yere bakınca güldü.
"Aras pamuk şeker alır mısın?" Diye sordum yavru köpek bakışları atarken.
Aras "Şöyle bakmazsan alırım. Öpesim geliyor." Dediğinde surat ifademi düzelttim.
Aras pamuk şeker almaya gittiğinde bende denizi izliyordum. Denizin maviliği, dalga sesi beni hep büyülüyordu. Yanıma biri oturduğunda kim olduğuna baktım. Ama bu Aras değildi. Yirmili yaşlarda bir genç kız'dı. Kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Buyrun birşey mi istemiştiniz?" Diye sordum gülümseyerek. O ise benim aksime sertçe bakıyordu bana.
Kız "Aras'ı istiyorum. Onu benden alanı hep merak etmiştim. Doğrusu senin gibi bir velet beklemiyordum. Bunun hesabını kötü soracağım. Seni yaşatmayacağım-" Daha devam ediyordu ki, kız yere savruldu.
Aras çok sinirli bir şekilde kıza bakıyordu. Bu hali benide korkutuyordu.Aras "Senin hayatını sikerim lan. Seni Meyra'nın yakınında görmeyeceğim. Eğer görürsem kız falan dinlemem gebertirim." Deyip benim elimden tuttu ve arabaya doğru yürümeye başladı. Tabi bende peşinden yürüyordum. Arkadan kızın sesini duyuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
Novela JuvenilKızın suçu adamın ilgisini çekip kendine aşık etmesiydi. Ama bunu yaparken ne adamın farkındaydı, ne de başına bela aldığının. Adam için yaş önemli değildi. Ne olursa olsun MEYRA onun kadını olucaktı. MEYRA AKSOY artık MEYRA BATUR olucaktı. Onu gö...