#bayan_mervenur adlı kişiye ithaf edilmiştir.
Multimedia = Poyraz Güngör
Gözlerimde öyle bir ağırlık vardı ki sanki ölü gibiydim. Gözlerimi açmak istiyor fakat açamıyordum. Sırtımda çok kötü bir acı vardı. Yüzümde bir el hissettim. Kimdi ki bu? Daha sonra Bulut'un sesini işittim.
Bulut "uyan artık. Uzun zaman oldu. Cidden sinirlenmeye başlıyorum. Sinirlendiğimde neler yapabileceğimi bilmiyorsun. Sıkıldım artık lan. Kahvaltı hazırlıcak biri lazım bana. Uğraşacak biri. Aç artık siktiğimin gözlerini." Dedi sonlara doğru bağırarak.
Gözlerimi açmak istesem bile açamıyordum. Benim ne suçum var burda. Bu arada ne kadar zamandır uyuyorum acaba? Hem sanane be adam belki uyumak istiyorum. Senden iyidir hem.
Tekrar gözlerimi açmayı denesemde olmadı. Bir süre sonra bilincimi kaybettim.***
Kalkmaya çalıştım fakat o kadar sıkı tutuyordu ki, kurtulmak mümkün değil. Bir daha kalkmayı denedim, Denedim, tekrar denedim... Ama yok hayvan gibi. Tam bir daha kalkmaya çalışacakken sesini duydum...
Aras "Rahat dur!" Dedi uykulu sesiyle.
"Nasıl rahat durabilirim söyler misin? Koala gibi yapışmışsın bana. Hem sen neden burada, benim yanımda uyuyorsun ki?" dedim sonlara doğru sesimi biraz daha yükselterek.
Tekrar kalkmaya çalışacakken Aras belimden tutup beni altına aldı. Ani hareketine çığlık attım.
Aras "İstediğim zaman senin yanında, seninle birlikte uyurum. Müstakbel karımın yanında uyumakta mı suç?"
"Ben senin müstakbel karın falan değilim." dedim sinirli çıkan sesim ile.
Biraz düşünüyor gibi yaptı. Yalnız şuanda fena yakışıklı görünüyordu. Gözlerim yanlışlıkla üstüne kaydı. Kaymasıyla pörtlemesi bir oldu. Anam bunun üstünde tişört yok.
Allah'ım sen beni sınıyor musun? Eğer sınıyorsan ben imanlı bir kızım vallaha. Bu ne ya? Bu insan ise Utku ne? Gözlerimi zoraki bir şekilde yüzüne çevirdim.
Aras "Haklısın. Müstakbel karım değil gerçek karım olman lazım." dediğinde gülümsedim.
"Evet." sonra ne dediğini yeni idrak ederek gözlerim pörtledi.
Gördüğüm bu geçmiş görüntü ile birden gözlerimi açtım. Neden geldi ki aklıma? Özlüyor muyum gerçekten üç gündür tanıdığım adamı? İçime nasıl işledi ki? Ondan nefret etmem lazımdı. Ediyorum da. Ediyorum değil mi?
Gözlerimi iyice açıp etrafa bakmaya başladım. Burası Bulut'un evinde kaldığım odaydı. Doğrulmaya çalıştığımda sırtımda bir acı hissettim. Kaç gündür yatıyordum acaba? En son neler olmuştu ki? Dur hatırlıyorum. Hani hatırlar gibi oldum. Hadi gelse hatırlıcam da, gelmiyor piçin evladı. Aras bile geliyor en son ne yaşadığım gelmiyor.
Hafıza kaybı mı geçiriyom acaba? Saçmalama Meyra hafızanın kaybetsen Bulut'u ve Aras'ı nasıl hatırlıcan. Konuşan iç sesime hak verdim.
Görüntüler teker teker gözümün önüne gelmeye başladılar. Nejat mıydı her ne boksa beni vurmuştu. Vay piçin evladına bak. Beni nasıl vurursun lan pezevenk. Salak ben. Şuan ne durumdayım ve neyi düşünüyorum. Off cidden çok sıkıldım ben bu işlerden.
Ağzımın kurumasından susadığımı hissettim. Bende herşeyi hissediyorum amına koyayım. Çok terbiyeliyim ki sormayın. Hep bunlar bozdular beni. Ben kendi halinde takılan, kimseye bir zararı olmayan bir kızdım. Ne günah işledim de başıma bunlar geldi hiçbir fikrim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
Teen FictionKızın suçu adamın ilgisini çekip kendine aşık etmesiydi. Ama bunu yaparken ne adamın farkındaydı, ne de başına bela aldığının. Adam için yaş önemli değildi. Ne olursa olsun MEYRA onun kadını olucaktı. MEYRA AKSOY artık MEYRA BATUR olucaktı. Onu gö...