... Îmi puse floarea după ureche, după care ne-am uitat unul la altul, vrăjiţi de toate sentimentele indescifrabile ce ne încercau ... Până când... m-am pierdut în atingerea fierbinte a buzelor sale de ale mele... Era plăcut, deși nu mă așteptam la ceva atât de siropos din partea unui rebel ca el, dar parcă mă molipsea și pe mine .
Ne priveam. La un moment dat, Mattias a spus :
- Ăăăă, ... îmi ...
Dar l-am întrerupt :
- Te iert .
Ne-am zâmbit reciproc .
- S-a făcut cam..
Dar de data asta el m-a întrerupt :
- Târziu ? Nu cred .
- Da , dar ...
Am fost oprită de degetul său ce a făcut contanct cu mine . De la buze continuase încet spre bărbie, apoi coborâse spre umărul drept, îmi făcuse pielea de găină .
- Mattias...
- Am înțeles . Scuze pentru timpul pierdut, poți să pleci .
- Nu, nu asta am vrut să spun, de fapt, poți continua dacă vrei...
- Dacă vreau . Oricum, nu poţi spune că nu ți-a plăcut .
- Da , ai dreptate .
El zâmbi satisfăcut .
- Mergem ?
- Sigur, am răspuns eu cu o mică urmă de dezamăgire.
Nu știu dacă e ok, dar vreau să văd cât de departe poate să meargă .
Cred că eram pregatită .
- Mă provoci, drăguțo ?
Începea să devină pervers .
- Dacă o iei așa... da .
- Pentru că totuși "De ce nu ?" gândești, să îți dau un răspuns ? Hmm...
Avea un zâmbet provocator .
- Nu-ți bate joc .
- Nici nu intenționam . Nu azi .
Semăna cu un drăcușor .
- Să te lămuresc : Uite unul dintre motivele pentru care să (nu) mă provoci .
Se apropia de mine, iar eu mă dădeam în spate, până am simțit peretele rece ce îmi bloca drumul .
Spațiul dintre noi era de o revistă . Începu să mă sărute aprins, după care mă trase mai aproape până spațiul dintre noi era inexistent . Eram lipită cu putere de corpul său .
Când s-a oprit, am spus :
- Dacă ăsta e un motiv , atunci te voi provoca mai des .Hey ! Sper că v-a plăcut acest capitol și scuze dacă e prea siropos ... dar ata ete . 😇