2 yıl sonra
Sadece dördümüz kaldık.
Ben,Jason ve Tim,Barbara...
Bruce Arkham'a gitmişti.O derece sıyırmıştı.Ben ise o günden yenik düşmüştüm,Odadan çıkmıyordum.Birşey yemiyordum.Zayıf düşmüştüm.Sadece onun mezarına gidiyorum.Ama açlığa fazla dayanamam.Aşağı kata indim Jason ve Barbara bana baktı.Jason iyi olmadığımı anladı."Dick?Sen İyimisin?"Barbara ile yanıma geldiler.Barbara Bana iyice yaklaştı."Çok kötü gö-DİCK!!"Sağlık durumun iyi değildi biliyordum.
Yere yığıldım.Jason beni sarsıyordu.Barbara ise doktor çağırıyordu.
@@@@@@@@
Yavaşça Gözlerimi açtım baş ucumda Jason vardı.Ama ben onu-onu Damian olarak görüyordum.
"Ihhhh...Damian..."
"Dick hayır.Benim Jason."
"Damian nerde?.."
Doktor odaya girdi. Jason ayağa kalktı Ve doktor Soru sormaya başladı.
"Damian kim?"
"Kardeşimiz.Kendisi 2 yıl önce vefat etti."
"Başınız sağolsun.Onun etkisinde aşırı kalmış.Psikolojisi düzelmezse...Kendine zarar verebilir.Dikkatli olun Bay Todd."
"Peki efendim iyi günler."
"İyi günler."
Barbara gitmişti.Doktor şimdi ayrılıyordu.Alfred İçeri girdi."Efendi Todd?Durumu nasıl?"Jason yürürken ben hala onu söyleniyordum.
"Doktor durumu düzelmezse kendine zarar verebileceğini söyledi."
"Anlıyorum.Efendi Tim geldi."
Tim içeri girdi ve koşarak bana sarıldı."İyi misin?"Ben başımı kaldıramıyordum.Sadece Damian diyordum."Damian..."
Tim yanımıza geldi.
"Böyle olmaz."
Jason aklına kötüde olsa o fikri getirdi.
"Lazarus?"
Alfred ona bir tokat attı."Saçmalamayın efendim!"
"Alfred bu son şansımız onun haline bak!Onuda kaybedemem!!"
Jason'dan
Tim umutluydu.Biraz itirazdan Sonra Alfred ve Barbara ile iyice konuştuk ve o gece Dick ile konuştum.Dick aşırı ağladı Ve sonunda tamam dedi.Herkes hazırlığını yaptı.Damian'nı mezarından aldık takım elbisesiyle dinleniyordu.Bu kadar dinlenmek yeterdi onun için.Dick bakamıyordu neredeyse.
Bir süre Sonra o bölgeye geldik.Lazarus çukuru yemyeşil parlıyordu.Hepimiz indik.
Dick'den
Damian'nın tabutu açıldı.Sakince cansız Ve soğuk bedenini kucağıma aldım.Gözümden yaş akıyordu dayanamıyordum onu çukura doğru götürürken ağlıyordum.Onun çukura soktuğumda benim yarımda çukura girdi.Yenilenmek can yakıyordu.Damian'nı kollarımdan bıraktın.Birkaç saniye Sonra bizimkilere ve meraklı gözlerine bakarak."Geri dönmedi!İşe yaramadı!"diye bağırıyordum.Dönüp suyu tekmeleye başladım.Sinirimi aldıktan sonra hıçkırarak suyun içinde ağlamaya başladım.O anda birisi bana sarılmaya başladı.Başımı yukarı kaldırdığımda Damian'nı gördüm.
"Da-Da-Damian..."
"Abi..."
Jason,Tim ve Barbara "İşe yaradı."dedi.
Damian "Bunu göze aldın mı?"diye sordu.
"Senin için ölmeyi bile göze alırım Damian."
"Seni Seviyorum Abi..."
"Seni Seviyorum Ufaklık."
Seni Seviyorum Damian...Sensiz asla yapamam Damian,yapamam.
Ağladım...Yorum ve oyları unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damian&Dick&Jason&Timmy 2
FanfictionMacera kaldığı yerden devam ediyor.Bu 4 yakışıklı bu sefer nelerin peşinde?