ABİ İLE EĞLENCE

452 34 50
                                    

Damian'dan
Eğlenceliydi.Ailece oyun oynadık,hediyeleri açtık falan filan.Herkes gidince ben ve Grayson dışarı çıktık.
"Evet nereye götürüyorsun beni?"
"Görürsün."
Şehir merkezinde bir ara sokağa girdik.Bir kapıdan içeri girdik.Burda artık nasıl eğleniceksem...
Çok sıkı-...Heryerde kılıçlar!!!Harika!!"Beğendin mi?"Beğenmek ne kelimeydi!!"..."Ağzım açık,mal gibi bakıyordum."Damian??"Elini sallamaya başladı."Sen iyi misin?"Aniden Sevinçle bağırarak kılıçlara bakmaya başladım."OLAĞANÜSTÜ!!!Bu çok güzel!Hayır bu!Aaaa şunun kabzası yakıyor!!"Bayıldım!!Mutluluktan bayılıcam!
Dick'den
Başardım!!Mutlu!Yüzünde ne güzel bir gülümseme var.2 yıldır biriktirdiğim parayı harcasamda deydi.
"Burdan istediğini al hepsi senin."
"NE??!!BENİM!!TÜM KILIÇLAR BENİM?!!!!"
Harika!Onu mutlu ettim!Mutlu olmasına çık sevindim.
@@@@@@@
Biraz geçince seçtiklerini arabaya koydum.Sıra 2. Aşama olan Lunaparktaydı.
"Şaka yapıyo olmalısın."
"Hayır.Bugün senin günün."
İndik.Başta biraz pamuk şeker keyfi yaptık.Sonra korku tüneli,dönme dolap,gondol,hız trenine falan bindik.Şuan gondoldan çıktık ve ben bir çöpe koşuyorum.Şuan kusma seansım başladı.
"İyi misin?"
"Hı..."
"Heheheh."
Saat 23:06'da ordan çıktık ve deniz kenarına gittik.Kumlara oturduk,hafif rüzgar vardı.Saçlarımızı uçuşturuyordu.Damian denize bakarken konuşmaya başladı.
"Sağol."
"Niye teşekkür ettin ki?"
"Bana Moral verdiğim için."
"Damian daha öncede söyledim.Ne olursa olsun senin yanındayım."
"Biliyor musun?"
"Neyi?"
"Dünya'nın en iyi abisi olduğunu."
"Damian...Sende çok iyi bir kardeşsin."

Benim küçük belam...

Evet?Oylar ve yorumlar

Damian&Dick&Jason&Timmy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin