1 yıl sonra...
Daha iyi sayılırım,hatta devriyelere bile çıkmaya başladım.Ama hala Damian rüyalarıma giriyor.Bruce çok kötü.Kendi kuralını çiğniyor,adam öldürüyor.Hergün sinir krizleri ard arda sıralanıyor.En son Robin kıyafetlerine sarılıyordu.
Ben ise ilk defa rahat uyurken bir patırtı ile uyandım.Aşağı kata indiğimde Bruce Jason'nın boğazına yapışmıştı.Jason bağırıyordu."Tim!!"Tim?Ona ne oldu?Jason Bruce'u durdurmaya çalışırken bir andanda koltuğun önünü gösterdi.Koşarak koltukla masanın arasına yöneldim.Tim öylece yatıyordu.Çömelip onu sarstım."Tim?!Tim?!!Tim kalk!"Jason'nı duvara yapıştırıp kaldırdı.Bruce'un kolunu tuttum."Bruce!Kendine gel!"Bruce sinirle nefes alıp verirken sakinleşmeye başladı ve Jason'nı sertçe bıraktı.Jason yerde kıvranıp öksürüyordu.Tim'i biraz bırakıp onun yanına gittim."Jason!İyi misin?"Öksürürken kafasını salladı.Ben tekrar Tim'in yanına geldim.Ne yapsam uyanmıyordu.Bir süre sonra Bruce mutfağa gitti.Jason hala kıvranıyordu.Ven Tim'i koltuğa yatırıp Jason'a yardım etmeye başladım.Duvara yaslanması sağladım ve bir bardak su verdim.
"İyi misin?"
"Öhöhö.Evet sağol."
"Önemli değil.Ben gelmeden önce ne oldu anlat."
"Ben salonda silahımı temizliyordum.Tim yanımda Damian'nın dosyalarına bakıp bunu ona yapanı arıyordu.Gerçi Talia ama onun adamını işte."
"Evet devam et."
"Bruce içeri girdi.Kahve içiyordu.Televizyon izliyorduk kanalı değiştirdi.Biz takmadık bile.Sonra Tim'in dosyalarının arasından birşey düştü.Bruce onu Tim'e yardım amaçlı aldı.İçini merak edip açtı.Damian'nın resimlerinden biriydi.Bruce sinir krizi geçirdi,yine.Tim'e saldırdı.Tim onu bulduğun yere düştü.Düşerken herhalde kafasını çarptı herhalde."
"Tamam.Gel otur."
Bir Elini omuzuma attım ve yürümesine yardım ettim ve oturttum.Sonra sinirle mutfağa daldım."Amacın ne senin!Tim'i öldürebilirdin!Alt üstü bir resim!"Bruce elindeki suyu koydu ve bana döndü."İsteyerek olmadığını biliyorsun!"Tanrım...
"Biliyorum!Bruce Damian öldü!Onu-onu bu şekilde ve ya başka şekilde geri getiremezsin.Tam 1 yıl oldu!Alışman gerek!"
"Beni anla-"
Ağlamaya başladım.
"Seni Anlıyorum!Seni çok iyi anlıyorum!Ben hayatımda ilk defa onun sayesinde bir ailem olduğunu anladım ve o gitti Bruce!Bunu-Bunu değiltiremezsin!"
"Dick..."
Bana olmadık anda sarıldı.Bruce Wayne birine sarıldı.Wayyyyy?!
Jason ve Tim'in yanına döndük.Jason Kolunu tutuyordu ve kaşı ile dudağı hala kanıyordu."Jason ben özür dilerim."Jason kızgın değildi."Sorun değil.Seni anlıyorum.Tim yakında iyi olur zaten."
2 hafta sonra
Jason ile devriye bitişinde Nightwing ve 'kasksız' Redhood olarak bir binanın tepesinde oturuyorduk.
"İyi devriyedi ha?"
"Bencede..."
"Sen iyi misin J."
"Bilmiyorum.Son günlerde aklım karışık."
"Anlatmak ister misin?"
"Sorun Damian."
"Ne oldu?"
"Belki...Yani daha dikkatli olmam gerekti.Batman daha önce bir Robin'nini kaybetti ve o Robin ona bir süre düşman oldu.Oda benim zatende ama ona bunu 2.kez yaşatmamak için elimden geleni yapmam gerekirdi.Ona bu acıyı 2. Kez sadece Dobin olarak değil oğlu ile yaşattım."
"Böyle düşünme."
"Bilmi-Wow!"
Yanımızda Wally belirdi.Ben şaşkındım."RedRobin size ulaşamamış bana haber verdi."Biz şaşkınca birbirimize baktık. Ben şaşkınca "Ne oluyor?"dedim.Soluk soluğa cevap verdi."Batman Damian'nın tabutunu alıp sinirlice Batwing'i üstüne geçirip lazarusa yola çıkmış."Ne!!!!??Lanet olsun!Ona bunu 2.kez yapamayız!Bize hem çok sinir hem canı yanar!Jasln damian olun diye bağırdı ve devam etti."Tamam.Kid Flash,Nightwing!Gidiyoruz.
Varmamız 2 saati aldı!Üstelik yanımızda bir hız elamanı varken.Bruce'u uzaktan gördük ve koşarak yanımıza gittiğimizde çok geçti.Damian...O ordan bize bakıyordu."Hayır...Bruce!!Bunu ona nasıl yaparsın!"Jason ile üstüne yürürken K.F'in ağzı 3027 karış açılmıştı."Seni parça-..."Damian,onun üstüne yürürken bana sarıldı.Jason ile Bruce kaptırmış gidiyordu.
"Abi..."
"Da-Damian?"
"Benim.Gerçek benim."
Gözyaşlarımı tutamadım.
"Ben özür dilerim!Özür dilerim!Özür dilerim!"
"Neden?"
"Sana zarar gelmesine izin verip seni bu duruma soktum!"
"Grayson lütfen kendine gel.Bu sondu.Artık bunlar olmıcak söz veriyorum."
"Asıl ben söz veriyorum.KÜÇÜK BELA..."
"Heheh."
Ona sarılmayı her şeye tercih ederim...BENİM KÜÇÜK BAŞ BELAM....
Ağladım...Peki sizin düşünceleriniz neler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damian&Dick&Jason&Timmy 2
FanfictionMacera kaldığı yerden devam ediyor.Bu 4 yakışıklı bu sefer nelerin peşinde?