KÜSLÜK

525 36 7
                                    

Kıpkırmızı oldum...Dick'i farkedince dahada kızardım."Damian!"Eyvah!Bittim ben...
"Heheh G-Grayson ben şey...."
"Senin yerinde olsam kaçardım!"
"Dick!!!"
Bahçede havuzun etrafına beni kovaladı.Dönüp duruyorduk.Ağacın tepesine çıktım.Mari ve Jason bağırıyordu."Dick!Sakin ol!"Mari endişeliydi."Baba yapma!Yaptığı kötü birşey değil!"Ben can derdindeyim.Ağaçtan atladım ama yere yapıştım.Bacağıma birşey olduğunun garantisi var?"Ugh!!!Bacağım!Ugh!!"Dick,Jason ve Mari Yanıma geldi ben ise yerde bacağımı tutarak kıvranmakla meşguldüm.Dick'in yüzü garip bir şekil aldı.Jason eğildi ve "Ne oldu?İyi misin?" sorusunu sordu!Yerde kıvranırken nasıl iyi olabilirim?"Sence?!!"diye bağırdım.Dick eğildi ve "Ö-Özür dilerim."dedi.Ben hala kıvranıyordum.

@@@@@@ ReyhanBatfamily
Ertesi gün ayağımda bandajla ve zor yürüyerek geziyordum.Üstümü değiştirip aşağıya indim.Robin olmam bu durumda 1 hafta yasaktı.
Jason başka şehire gitmişti.Dick aşağıda kahvaltı hazırlıyordu.Muhtemelen Mari uyuyordu.Dick ile konuşmak öistemiyordum.Bana biraz göz gezdirdi.Ben takmadım.Televizyonun başına geçtim,kahvaltıyı bekliyordum.Dick tostları beklemek için karşımdaki Koltuğa oturdu."Damian?"Onu takmıyordum.Onun yüzünden sakatlanabilirdim!"Damian dünkü olay için özür dilerim."Özür diliyor!Komik."Yaptığım küçücük bir hataya karşı bana yaptığın doğru mu?!"Ağlak ağlak bana baktı."Haklısın Damian çok özür dilerim."Hala özür diliyor!!
"Hala özür mü diliyorsun Biliyormusun?"
"Neyi?"
"Keşke şuan ölü kalsaydım?!"
Odama doğru yol alırken ağlıyordum.Mari ile çarpıştım ama takmadım.
Dick'den
...Söylediği laf ağır geldi.'Keşke şuan ölü kalsaydım...'O haklıydı.Yaptığı şey kötü değildi.Fazla tepki gösterdim ve şu hale bak.Yaşadığı onca şeyden sonra bunu ona yaptım ve böyle düşünmesini sağladım.Mari yanıma geldi,giyinmişti."Baba?Damian'a ne oldu?"Anlatsam mı?Bana söylenicek onuda biliyorum ama herşeyi anlattım.Bana onunla konuşacağını söyledi ve Damian'nın odasına çıktı.

Galiba bir süre aramız iyi olmayacak...

Geç geldi ama attım!!Yorumlarınıza görüşlerini yazmayı ve oylamayı unutmayın!!!!

Damian&Dick&Jason&Timmy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin