DNA

422 26 8
                                    

4 gün oldu ve çok garip davranıyor.Odasına kapandı.Kapısını tıkladım ve girdim.
"Sen iyi misin?"
"İyiyim."
"Hayır değilsin."
Koşarak bana yaklaştı ve boğazıma yapıştı."Beni sorgulama ufaklık!"Manyak mı bu!!?"Bırak beni!"Gözünün içine baktım.Hala indirmedi neyseki devreye babam girdi."Dick!Ne yapıyorsun?!"Bizi ayırdı.Ona dik dik baktım."Sıyırmışsın sen!"Babam bana odana çık işareti yaptı.Boğazımı tutarak çıktım.
Dick'den
4 gün oldu ve sürekli birine zarar veriyorum ve aşırı agresifim.
Bruce,Damian'nı gönderdikten sonra kapıyı kapattı ve yanıma oturdu."Dick bir sorunun varsa konuşabilirsin.Bu hallerin yani sürekli birilerine zarar vermen ve agresifliğin bizi endişelendiriyor."Yine aynı şey...
"Sanane!Batman olduğun için kendini üstün görüyorsun değil mi Bruce Wayne?Ooo ben Batman'im korkun benden!Jason ile il dövüştüğün zaman o haklıydı sen düşmanlarını korku ile yönettin ama ya senden korkmayanlar?O senden korkmayanlardan biri benim ailemi öldürdü!"
Ne dedim lan ben?!Bruce bana sinirlice baktı ve "Bu senin iyiliğin için."dedi,ıslık çaldı.Damian,Jason ve Tim üzerime atladılar.
@@@@@@@@
Uyandığımda mağarada ellerim ve ayaklarım masa gibi bir şeyde bağlıydım."ÇIKARIN BENİ!!"Bruce geldi."Damian sende."Boynuma bir iğne sapladı ve kanımdan biraz aldı."Ahg!!Derdin ne senin velet?!"Jason güldü."Velet heheh."Tim gözlerini devirdi ve Damian'dan kanımı alıp bir makinaya koydu öylece bakıyordum.Herkes bilgisayarın başına toplandı.Tim birkaç düğme başladı.Ekrandaki DNA'ya baktım ortası kırılmıştı ama çok hareketliydi.

Ekrandaki DNA'ya baktım ortası kırılmıştı ama çok hareketliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tim bir yandan düğmelere basıyordu.
"Bakın dıştaki mavilik adrenalini temsil ediyor ordan bir kırılma oldumu tüm DNA değişime uğrar.Dick'te olan şey bu.Mavi bölgede ki kırılma hareketliliğe yol açıp siniri ve refslekleri kırmış."Jason konuşmaya daldı."Peki düzeltebilir misin?"Bruce eksik kalır mı?"Panzehir yapabilirsin."Damian susuyordu.Tim devam etti."Galiba yapabilirim ama Dick'in orda kalması gerek.Damian yaparken yardımcı olur Musun?"Kafasını salladı ve konuştu."Ederim Drake'de biz bunu nasıl yapıcaz?"Sırıttı."Çok zor değil mavi bölge hallolacak gerisi anında kendini yeniler.Ama bunu ona yapan ilacı bulmam gerekiyor."
Damian biraz düşündü ve konuştu....

Sıradaki bölüm uzun süre gelmeyebilir Zonguldak'tan Trabzon'a bir seyejate çıktım be gittiğim yerde internet Yok !!!Nanet osun adamım!!!Her neyse bunu söylediğimi unutun ve bölüm hakkındaki düşüncenizi yazın.

Damian&Dick&Jason&Timmy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin