Damian'dan 2 gün sonra
Hafifçe gözlerimi açtım.Başımda Jason duruyordu.İlk defa Dick yoktu.Bana gülümsedi ve saçlarımı okşadı."Hey."İnledim ve ona silik bir gülümseme attım."Todd?Ne oldu?"Bana olanları anlattı.Şakındım.Dick benim yüzümden zarar görmüştü.Benim inatçılığım yüzünden."O nerde?"Serumumu çıkardı ve konuşmaya devam etti.
"Yatıyor.Daha uyanmadı.Durumu ağırdı,Tam zamanında gelmişim."
"Beni Arkham'a götür.Babamı görmek istiyorum."
"Damian ama yani bu iyi bir fikir olmayabilir."
"Lütfen Jason."
Ofladı ve kabul etti.Motorla Arkham'a yol aldık.Sonunda biraz görüşme izni aldım ve camlı alanın önüne geçtim.Geldi ve karşıma oturdu.Jason bizi izliyordu.
"Baba..."
"Damian gelmiş.Bunu neye borçluyum?"
"Seni görmek istedim."
"Neden?"
"Hala benim babamsın.Jason'a bunu yaptığın için kafayı Yemen normal.Ama ben baba,ben senin düzeleceğine inanıyorum."
Sırıtması geçti ve duygulandı.Onun hala o olduğunu biliyordum.
"Damian..."
"Geri gelicem söz veriyorum."
Jason'a gidelim işareti yaptım.Eve gittiğimizde kapıdan Dick'in odasına depar attım.Uyandı umuduyla gittim ancak aynıydı."Grayson..."Jason gelip elini omuzuma koydu."Damian.Eminim uyanır.Biraz zaman ve-"Jason'a sarıldım.Aşırı şaşkındı."Üzülme Damian ben burdayım..."Kısa oldu ama yenisini en yakın zamanda atıcam.İnternetim bitti yüklediğim an atıcam.En aktif kişiyi görmek isterim.Yorumlarınızı Alalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damian&Dick&Jason&Timmy 2
FanficMacera kaldığı yerden devam ediyor.Bu 4 yakışıklı bu sefer nelerin peşinde?