1 yıl sonra
Onu çok özledim.Kim bilir Talia ona neler yapmıştır.Herneyse,devriyede bu kadar dalgın olmamalıyım.
"Batman?"
"Efendim?"
"Biz kimi arıyoruz?Daha sonra söylerim demiştin."
"Kendine Gölge diyor.Kılıç ustası 15 yaşında."
"Wow...Cidden yoruldum şu çatıda dursak."
Çatıya indik.Alet kemerim ile uğraşmaya başladım.Bruce ise holagramdan Gölge'e bakıyordu.Aslında bakmasına gerek yoktu.Tam ortamızda birden belirdi.Siyah giyiyordu,maskeside bir garipti,iki kılıcı vardı.Sadece ağzı gözüküyordu.Bana kafasını çevirdi ve gülümsedi."İyi görünüyorsun Dick."Oha!"Adımı nerden biliyorsun?"Bruce'un onu arkadan yakalaması için onu oyalıyordum."Senin hakkında herşeyi biliyorum.Diğer kardeşlerin hakkında da bilmediğim Yok."Ama şimdi işler karışır.Damian,Jason ve Tim'i karıştırmamalıydı."Onları karıştırman iyi olmadı!!"Sinirle yumruğu geçirdim.Biz dövüşürken Bruce bana sinirle bağırdı."Nightwing!!"Onların adını dahi ağzına almasına izin vermem.Onun üstüne çıktım,Kılıçları ondan uzaktaydı."Kimsin sen?!"Hala gülümsüyor."Kızgın halini özlemişim Grayson."Da-Damian...Bu Damian!Talia'nın yanına gitti ve Talia onu bize 'DÜŞMAN' yaptı!
"Da-Damian..."Üstünden kalktım,maskesinin yarısı kırıktı onu baya hırpalamıştım.Kalktıve maskesini çıkardı."Beni özlediniz mi?"Bruce ağzı 10 karış açıktı."Damian.Bunu sana annen mi yaptı?"Damian biraz şaşırdı."Bana ne yapmış?"Yakasına yapıştı."Damian sen bu değilsin!Sen Robinsin!Sen bu kostümü hak etmiyorsun!"Haklıydı sonuna kadar.Araya girdim."Damian seni ço-"Damian'nın boynunda bir çip gördüm.Onlar konuşurken çipi aldım."Ha?!"Damian kafası iki yana salladı ve bana döndü."Ben buraya nasıl geldim."Dur Bi saniye.Hiçbir şey hatırlamıyor Musun?"Bruce çipi aldı ve Alet kemerine attı."Hayır Grayson hatırlamıyorum.En son Annem ile antrenman yapıyordum."Bruce maskesini indirdi ve Damian'a sarıldı."Seni özledim Damian."Bruce'dan beklenmedik bir hareketti.Hatta o derece Damian ağlayarak sarıldı."Baba?..Bende."Bruce çekildi sıra bende!!Kemiklerini kıracak gibi sarıldım."Grayson beni öldürmek istiyorsan daha kolay yolları var!!"Sırıttım."Üzgünüm ufaklık özlemine doyum olmuyor."
@@@@@@@
Mağarada ikimiz vardık.Robin kıyafetini üzerine geçirdi."Bak hala oluyor."Duygulandım lanet girsin!!"Ağlayarak onu kucakladım."Seni Seviyorum Küçük D."
"Bende Abi bende seni herşeyden çok seviyorum."
Yazarken yüreğime öküz oturdu.Ağladım.Sizinde beğeni ve görüşlerini görmek isterim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damian&Dick&Jason&Timmy 2
FanficMacera kaldığı yerden devam ediyor.Bu 4 yakışıklı bu sefer nelerin peşinde?