2 gün sonra
Tanrım bu çocuk neden böyle!!Beni hiç dinlemiyor kalbini yorma dedikçe antrenman yapıyor!Şuan zaten onu kovalıyorum!"Damian!!Kendine gel!"Nasıl koşuyor ya!!Bahçedeyiz birde havuzun kenarında fink atıyor.
"Damian!!Sabah sabah yeter ama!"
"Sıkıyosa yakala Grayson!!"
"Damian ama ya-Ingh!"
Ben havuzun içine!Harika.Damian orda bana katıla katıla gülüyordu...
"Gülmeyi kes!"
"Harika düşüştü."
Elini uzattı ve çıktım."Yarın spora gidelim mi?"Biraz düşündüm ve ıslak elimi omzuna koydum."Tamam söz veriyorum gideriz."Söz verdik artık tutucaz.Gidip üstüne Yen'i bişeyler giydim desem yalan olur.Sadece altımı değiştirdim.Üstüme birşey giymedim,hava sıcaktı.Saat 23:00'da yataktaydım.
Damian'dan
Sabaha doğru üstümü giyinip odasına girdim.
"Bana bir spor sözü verdin!"
"HNNN...HAYIR!"
"Grayson?"
Yanına yaklaştım ve yatağın üstüne çıktım elimi omzuna koydum.
"Cidden Grayson..."
Elimi sertçe tuttu ve az biraz doğruldu.Canımı yakıyor!
"DOKUNMA BANA!"
Bağırarak ve bileğimi tutarak sinirlice bunu söyledi.Beni incitiyordu."Beni incitiyorsun,ne oldu?..Ah!Grayson!"Hala sıkıyor!Eli biraz gevşedi ve suratıma baktı."Damian?"Elimi çektim."Ne oluyor?Grayson kabuslarınla başkasını rahatsız edebilirsin!"Ağlamaklı baktı."Üzgünüm..."Yorumlarınızı ve oylarınızı unutmayın!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damian&Dick&Jason&Timmy 2
ФанфикMacera kaldığı yerden devam ediyor.Bu 4 yakışıklı bu sefer nelerin peşinde?