En son duyduğum şey Damian'nın bağırışıydı sonrası bende silik.
@@@@@@@
Gözlerimi hafif araladığımda odadaydım.Bruce Batman kıyafeti ile başımdaydı,Damian başımda uyuyordu.Kolum alçıdaydı.Kolumu kırmışım.
"Bruce?"
"Dick?İyi misin?"
"Sayılır.Ne oldu?"
"Kaza yapmışsın."
"Tamam.Jeton yeni düştü.Başım çatlıyor..."
"Dick bizi çok endişelendirdin."
"Özür dilerim.Birdahakine daha dikkatli olurum."
Damian yanıma kıvrılmıştı.Elini üstümden çekti ve doğrulup gözlerini ovuşturdu."Grayson!"Fazla bağırdı...ve çok sıkı sarıldı."Damian sakin ol,İyiyim."Hemen ağlamaya başladı."Beni korkuttun!Seni öldürücem!"Heheheh komikti.Onun gibi birinin ağlaması falan yani.Ama korkmuştu.
Neyseki hediyeler güvendeydi.Onlara birşey olmasını istemem.Kendi evimde olmamda güzeldi.
Bruce Damian'nı havaya kaldırdı."Hey!!Baba!Bırak beni!."Bruce onu yere indirmedi ve maskesini geçirdi."Bırakalımda Dick dinlensin Damian.Eve gidelim."Aslında Damian kalsaydı iyiydi.Güzel olurdu.Hem bu kırık kolla yardıma ihtiyacım olucaktı birazda morale..."Bruce?"Bana döndü."Efendim?"Yutkundum ve zorla kalkım Damian'nı indir işareti yaptım Damian'nı kolundan tutuyordu.Kolu acımıştı.Yere inince kolunu tutmaya başladı."Aslında Damian benimle kalsa?Yardıma ihtiyacım olucak ve morale."Damian'nın gözleri dalgalı gibi açıldı."Bana uyar!!Baba lütfen!!"Biz şaşırdık."Damian bile lütfen dedi...İnanılmaz.Tamam izin veriyorum.Birbirinize dikkat edin tamam mı?"Sağlam olan elimle çakıştık.Damian sevinçten Bruce'a sarıldı."İnanılmaz cidden.Yada kıyamet yaklaştı."
Biz gülüşmeye başladık...O sırada Talia
"Haklısın Grayson kıyamet yaklaştı"
Talia karşıdaki çatıdan kayboldu....Nasıl?Bence güzel oldu...Düşüncelerinizi ve beğenileri unutmayalım.
Bu arada yarın,Salı,Perşembe,Cuma ve sonraki Pazartesi sınav haftası başlamış oluyor.Bana şans dileyin.Eğer düşük not alırsam telefon elden gider😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damian&Dick&Jason&Timmy 2
FanfictionMacera kaldığı yerden devam ediyor.Bu 4 yakışıklı bu sefer nelerin peşinde?