🐺4.🐲

24 5 10
                                    


Nemůžu spustit oči z té krásy.
Je to obrovský strom jako Canterlot.
Vždyť se do toho může postavit i dům!
,, T-to-to-to je nádhera!!"
,, Vážně? Děkuju. Jsem to místo našel když jsem šel na procházku. Říkám mu Treeheart."
,, Treeheart? Moc pěkné jméno pro  strom."
,, Děkuju. A to ještě není všechno."
A zase šel ode mě pryč.
Šli jsme blíž k Treeheartu. Drago šel k nějakými liány a rozevřel je do stran.
,, Kam to jdeme?"
,, Uvidíš."
Začínám mít strach. Takhle se chovají vždycky draci?
Vlezl do toho jako první a já za ním. Byla tma, ale už jsem uviděla zář.
Byla tak ostrá, že jsem si musela zavřít oči výčky.
,, Už můžeš otevřít."
Pomalu jsem je otevírala, abych si mohla zvyknout na to světlo.
Když už jsem viděla dobře, s překvapením mi spadly křídla dolů jako by uvadla kytka.
,, U všech Celestii!! To je nejkrásnější místo, kdy kde jsem viděla!"
Je to říše dalších živočichů. Jsou tu jiný druhy!! Můžu zjišťovat a taky pečovat o ně!
,, Kolik těch druhů zvířat tady je?!"
,, Spousta a chceš vědět, proč, jsem tě sem zavedl?"
,, Proč?" s nedočkavostí jsem se rychle zeptala.
,, Protože se zajímáš o nebezpečná zvířata a staráš se o ně. Oni jsou taky nebezpečná, ALE když se nahněvají. Jinak jsou přátelští."
,, To nemyslíš vážně?"
,, Ano myslím. Když jsem tohle místo objevil, začal jsem prozkoumávat tohle okolí a taky se začal starat o ty zvířata. Najednou se jich nějak přemnožilo a já jsem potřeboval pomoc od někoho kdo se vyzná s těmito bytostmi. A teď jsem našel. Tebe."
,, J-já nevím co říct. Já tim žiju! S mým srdcem ti ráda budu pomáhat. A můžu si sem nastěhovat moje zvířata?"
,, Jasně! Je to říše pro neznámá zvířata. Ještě musím vymyslet název pro tuto ráj."
,, Co třeba Říše divů?"
,, To by byl jako Alenka v Říši divů," zasmál se.
,, No.. Jo. A co tak Aniland? Ani jako Animals a land jako land," zasměju se téhle větě.
,, To by šlo! Super Wolfy. Čím dál se mi víc líbíš."
Oba jsme zmlkli.
,, Teda... Jako... Kamarádka."
,, Eheh... Jooo jasně."

❤❤❤❤❤

No tak teď jsem napsala do 300 slov.
Prostě to bude dlouhé jak se mi z líbí.

⭐🐺⭐

Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat