Genç adam odanın kapısını tıkladı. İçeriden gir sesi gelince yavaşça içeriye girdi. Karşındaki iki adama bakıp, önlerinde saygıyla eğildi. Ardından masaya doğru yaklaşarak elindeki dosyayı bıraktı.
"İstediğiniz dosyalar Hazar bey." Hazar başıyla onaylayınca adam dışarıya çıktı.
"Bunlar ne?" Hazar Bora'ya döndü, ardından dosyalarda gözlerini gezdirdi.
"Baş belalarımızın kim oldukları," dediğinde Bora tek kaşınu kaldırdı. Hazar Bora'yı umursamadan dosyalardan üzerinde büyük harflerle Azel Bıçak yazan dosyayı açtı. Karşısına çıkan zarfı eline aldığında içinde resimlerin olduğunu anladı. Zarfı yan tarafa koyup dosyayı eline aldı.
Azel Bıçak
-Yaş 19
-Akrep Burcu
-İzmir'li
-Teakwondo, Judo, Karete ve Boks alanlarında profesyonel sporcu ve söylentilere göre kafes dövüşçüsüdür.
-Silahlara ayrı bir ilgisi vardır.
-Lakabı Kızıl Kraliçe'dir.
-En yakın arkadaşları;
-Eslem Korku
-Ezgi Araz
-Serhat Atay'dır.
-Serhat Atay'la ilişkileri bilinmiyor.Hazar kaşlarını çattı. Ne yani bütün bilgi bunlar mıydı? Bunları kendisi de tahmin edebiliyordu. Tamam belki bu kadar alanda profesyönel olmasını ve kafes dövüşcüsü olmasını beklemiyordu ancak istediği bilgiler bunlar değildi. Tam kafasını kaldırmış Hamit'e seslenecekken adam sanki bunu hissetmiş gibi içeriye girmişti. Hamit karşılarına otururup kafasını Hazar'a çevirdi.
"N'oldu?" Dediğinde Hazar başını iki yana salladı.
"Bütün bulabildiğin bunlar mı?" Dediğinde Hamit başını sıkıntıyla salladı.
"Kızlar kendilerini nasıl saklayacaklarını çok iyi biliyorlar. Haklarında hiçbirşey bulamıyoruz. Hayatlarının bunlarla sınırlı kalmadığı, bu kadar kolay olmadıkları depoda yaşananlardan sonra kesinleşti. Bir işin içindeler ve çok güçlüler. Ancak kim olduklarını bulamıyoruz." Hazar başını iki yana salladı. O sırada Bora önüne Eslem Korku yazan dosyayı çekmişti. Dosyayı açtığında karşısına çıkan zarfı eline aldı. Zarfı açtığında Eslem'in resimleriyle karşılaştı. Adamlarının bu gün çektikleri ve kendi sosyal medya hesaplarında olan resimlerde göz gezdirdi. Bir erkekle çekilmiş olduğu resimle karşılaşınca kaşlarını çattı. Eslem arkadan çocuğun boynuna sarılmış, kafasını yüzünün yanına getirmiş mutlulukla gülümsüyordu. Bora aniden sinirlendiğini hisseti. Resimlerin diğerlerine bakmadan gelişi güzel zarfın içine koyup masanın üzerine fırlattı. Hazar ve Hamit şaşkınlıkla Bora'ya baksa da, Bora onları umursamadan dosyayı eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ÇETE
Teen FictionÇok acı var. #Tavanı kadar sokağın, dibi kadar cehennemin.# Üç dost... Üç kirli geçmiş... Üç kırık kalp... TEK SEMT; Dolapdere. Ailelerin korktuğu, çocuklarının asla görmesini istemediği, 30 yaşındaki adamın 15 yaşındaki çocuktan korktuğu o kirli s...