•Suga•

301 42 9
                                    

Urc scarile în linsite și deschid usa de la camera. Zambesc și asez pe masa, mâncarea pe care o pregătisem. Jimin dormea , cu parul ciufulit și îmbrăcat în hainele pline de sânge.

Ma asez langa el în pat și ii mangai incet fata, dupa care ma aplec si ii sarut delicat buzele. Nu puteam sa îl las sa doarmă asa, îl dezbrac de hainele sale și îl schimb in câteva curate din șifonierul meu. Avea mainile slabe și cearcăne, nu ma puteam abtine sa nu il privesc. Il invelesc, si ies din camera, inchizand incet uşa. Cobor în sufragerie și ma asez la pian. Imi inchid ochii si incerc sa imi golesc mintea de tot : de vina, de durere, de singurătate.

Când cant, sunt doar eu,clapele și muzica. Copleșit de sentimente ma opresc, imi pun mainile in par si incep sa plang. Ma depășesc toate, e-eu nu mai pot sa rămân singur.

-Hyung...

Deodata m-am oprit, inima mea a inceput sa bata mai repede, era vocea lui...

-Jimin. Te-am trezit?

-Nu..., spune el cu capul în pământ. Tu cânți ?

-Da, apropo te-am auzit când eram la școală, si tu ai o voce minunata.

-Multumesc, zice el rosind.

Era atat de dragut, cu hainele prea mari care il făceau mic și firav. Se aseaza pe scaun langa mine si imi zice:

-Canta ceva.

Eu dau din cap și încep, atunci când și el începe sa fredoneze cântecul. Ne oprim amândoi și ne uitam unul în ochii celuilalt. Nu ma puteam abtine, asa ca l-am apucat de cap și ne-am sarutat.

-Imi era dor de tine Hyung...

Eu ma uit la el și ii zambesc.

"Și mie de tine iubitule..."

🌸

Criminal//YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum