•Suga•

223 42 7
                                    

-Deci imi spui cine este aceea persoana?

-Nu.

-Dar de ce?

-Pentru ca vei suferi dacă vei afla.

Spun eu destul de nervos, nu înțeleg de ce e asa băgacios, el nu a auzit de "dacă nu știi nu ți se poate întâmpla nimic"?

-Cat de rau poate fi, urăsc ca ți secrete.

-ITI DOREȘTI ATÂT DE MULT SA STII?

-DA!

-ESTE FOSTA MEA IUBITA.

Vad cu i se aduna lacrimile în coltul ochilor, asa ca isi da peste cap si isi musca buza.

-....

-Stiam ca vei reacționa asa, de aceea nu am vrut sa iti zic, trebuie sa înțelegi ca nu mai simt nimic pentru ea și ca eu țin numai la tine.

-Adica tu înainte nu erai..?

-Gay? Nu, adică pana la tine nu m-am gândit ca as putea fi atras de vreun baiat.

-De ce te-ai îndrăgostit de mine?

-Pentru ca am crezut ca ma urăști.

Jimin s-a uitat la mine descurajat, asa ca am mers și l-am luat în brațe, ar trebui sa aprecieze naibii acest gest pentru ca nu fac lucruri drăguțe.

-Te rog nu te supara...

-Uite înțeleg tot ce se intampla și ca ai avut foste etc. , dar ce vrea de la tine?

-Habar nu am... e o psihopata, de fapt ea a fost prima mea iubire și de acolo știu cum pot sa torturez.

Dupa ce am folosit acel cuvânt, Jimin s-a foit în bratele mele și m-a împins subtil, ii era frica.

-Si de ce s-a sfârșit dacă tot va potriveati asa bine?

-Pentru ca ma plictisisem de ea, in afara de sex, bautura și crime nu știa nimic.

-Si tu știi mai multe? , întreabă el cu un zâmbet în coltul gurii. Eu ma uit urat la el și ii raspund.

-Auch....eu știu sa ma descarc prin muzica, si sa torturez la nervi . Ea omora din ambele motive.

-Si cand te vei plictisi și de mine, ma vei lasa?

-Da.

Jimin mi-a tras un pumn în gura, am simtit cum din buza mea a țâșnit sangele. Mi-am șters-o apoi am ras și l-am privit în ochii, era tulburat și confuz.

-Atunci o sa te scutesc de asta.

Spune și iese afara din casa. Eu il las sa plece pentru ca știam sigur, cum a zis și el ca...

Nu are unde sa se ducă.

Criminal//YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum