•Suga•

217 31 4
                                    

Am urcat amândoi în mașină și ne-am dus spre clubul lui preferat, care era mai de gay decât eram eu deja. Am intrat în interior, muzica îmi spargea timpanele și oamenii se împingeau în mine. Miroseau a bautura și tristețe.

Jimin parea ca intrase deja în mod, si alerga spre ringul de dans. S-a uitat la mine asteptand sa merg inspre el, dar am refuzat și am ales sa stau la bar. M-am întors cu spatele și ma uitam cum dansa, picaturile de transpiratie i se scurgeau pe frunte și pe gat, si din când în când trecea, ma saruta și dădea peste cap cate un pahar de vodka.

Il vedeam cum atingea fete, băieți și cum la rândul lui era atins simteam cum îmi creștea gelozia. Am văzut cum a sarutat pe gat o fata, asa ca m-am ridicat si m-am îndreptat spre baie. Acolo în cada statea un baiat și o curva deasupra lui. Ma priveste pervers după care o împinge pe aceea fata care razand iese din încăpere. 

-Vrei o țigară?

Spune el în timp ce imi zambeste, eu dau din cap și apuc una pe care mi-o aprinde.Fumam amândoi, eu cu căștile în urechi și el privindu-mă fără oprire.

-Cum te cheamă?

-Yoongi. -răspund sec.

-Eu sunt Kris.

-Țigări după sex? Îmi place de tine.

Spun eu privindu-l mai atent, era sexy într-un mod ciudat. Avea camasa descheiata și un abdomen minunat, parul lui fiind ciufulit. Nu strica sa ma distrez...pana la urma toți facem asta. El se ridica si imi sopteste la ureche:" și mie îmi place de tine, sa știi ca pot sa fac sex și după ce fumez" . Eu ma uit la el pervers si ma saruta. Deodata m-am oprit și l-am impins deoarece mi-a venit în minte imaginea lui....

-Jimin?

-Ce dracului faci aici Yoongi? Și cine e asta?

-E ...nimeni.Jimin stai ....

Dar era prea târziu deja ieșise din baie trantind usa, eu ma uit urat la Kris, dar el imi zambeste.

-Te mai aștept aici, sa știi ca nu te voi uita, toți se introc.

Am alergat începând sa îl caut pe Jimin prin mulțimea de oameni, deodata mi-am dat seama ca stiam unde este....

🌸

Criminal//YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum