•Suga•

177 26 3
                                    

Nu stiu daca era camera greșită, sau cele două persoane care și-o trăgeau în fata mea aveau un rol în toate astea.

Fata s-a ridicat din pat râzând cand m-a văzut, a trecut prin fata mea goală si și-a legat halatul la spate. Bărbatul cu care era s-a ridicat în fund si ma privea fara nici macar o expresie.

"Ce faci iubitule? Nu ma mai recunosti?"

Stiam foarte bine cine era.

-Kaida...unde e?

-Nu stiu despre ce vorbesti.

-Ba da stii, Jimin...

-Hahaha, Jimin? Adică doar pentru el ai venit aici, imi spui mie ca asta nu e doar o scuza sa ma vezi?

- Nu am chef de glume, macar spune-mi dacă e în regula.

-Deocamdata este...dar nu iti face griji, ah Yoongi îmi era asa dor de tine, nu vrei sa stai putin cu mine?

Ii simțeam mâinile umblând pe spatele meu, ma enerva numai gândul că ea ma credea în de ajuns de fraier încât să îi cad în plasa.

-Termina.

-NU, VEI STA AICI SI MA VEI DISTRA.

-Și cu el cum ramane? spun si ii fac semn cu capul către celălat.

Se uita nervoasă la el, imi zmulge pistolul din mana si il împușcă în cap. Incepe sa rada si ma priveste cu mândrie.

-Acum suntem doar noi, nu?

-CUM AI PUTUT SĂ FACI ASTA?

-Hai nu te preface ca nu te atrage...stiu ca vrei asta, hai ...

Imi sopteste ea la ureche senzual.Ii simțeam parfumul ...inchid ochii.

-De ce faci asta?DE CE IMI FACI ASTA?

-Pentru că îmi era dor de tine.

-ITI ERA DOR DE MINE? HA SI EU VREI SA TE CRED? Kaida...tu esti cea care a plecat fără să zică nimic, tu m-ai lasat in urma desi stiai cat te iubeam, si acum apari de nicăieri încercând să îmi distrugi viata....ai idee...AI IDEE CAT AM SUFERIT?

-Yoongi...stii ca nu am vrut...

-Taci. Nu ai niciun drept să faci asta...a fost alegerea ta sa ma lasi. Dar...sa stii ca a fost mai bine ca ai plecat, pentru că l-am cunoscut pe Jimin.

Zic eu râzând si blocand-o la perete. Mă uit cu scârba la ea si ies din camera trantind usa. Ea iese după mine si urla:

-ADUCETI-L!

Mă opresc.
În spatele meu, niste matahale il țineau pe Jimin care se zbătea. Era rănit.

-J-jimin?

-DACA PLECI ÎL OMOR ACUM.

-Yoongi, te rog, te rog du-te ...

-TACI! scuipa Kaida lovindu-l.

Mă apropii încet de ea, ii apuc mana cu putere si o azvarlesc în pat.

-Ai făcut asta special nu? L-ai ținut aici ca sa auda povestea...Jimin esti bine?

Ii zic si ii prind fața în maini, el da afirmativ din cap, ma durea sa îl văd asa.

-Uau esti chiar mai prost decât erai Yoongi.

-Asa?

Simțeam cum se aduna toată furia si ura, o iau de par.

-Daca imi faci ceva, il vor omorî.

- Yoongi, iubitule te rog pentru mine pleaca...., tipa Jimin.

Kaida se ridica si imi spune încet plimbându-se:

-Daca ramai aici cu mine, il las pe Jimin sa plece.

- NU, YOONGI NU FACE ASTA, LASATI-MA!

-Ok. Raman ...doar da-i drumul.

-NU PLEC DE AICI FARA TINE!

-Jimin...du-te, ai incredere in mine.

- NU!!

-JIMIN HAIDE. Te rog, te implor iubitule du-te...

Mă privește cu ochii plin de lacrimi si fuge.

A plecat.

Criminal//YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum